CADkoop

8.3/10
8.5/10
8.1/10

Kragten, J. J.

Na een aantal licentie en administratieve problemen waardoor er de nodige irritaties ontstonden, kan ik u zeggen dat alle problemen voortvarend zijn opgelost. Een probleem lossen we op. Dus er is... Na een aantal licentie en administratieve problemen waardoor er de nodige irritaties ontstonden, kan ik u zeggen dat alle problemen voortvarend zijn opgelost. Een probleem lossen we op. Dus er is van alles aan gedaan om mij als klant, weer een goed gevoel te geven. En dat is gelukt. Mijn dank hiervoor.

ernst architect

Heel goed geholpen na het stellen van een vraag.
Chapeau!

Sentjens Saunabouw

Sketchup besteld via de website en volledig betaald. Vervolgens al dagen wachten op de activering, die maar niet toegezonden wordt. Telefonisch contact gehad maar ook dan wordt je aan het lijntje... Sketchup besteld via de website en volledig betaald. Vervolgens al dagen wachten op de activering, die maar niet toegezonden wordt. Telefonisch contact gehad maar ook dan wordt je aan het lijntje gehouden, en is er geen verdere actie. Slechte zaak.

Teyler

Helaas hebben wij onze licentie pas verkregen nadat we geïnformeerd hebben hoe lang het nog zou duren. Dit was na 4 werkdagen wachten.

Reactie CADkoop:

Supervervelend dat je hebt moeten wachten! Soms zijn we bij het leveren afhankelijk van factoren waar we geen invloed op hebben. We proberen dit voor een volgende keer te voorkomen!

Roelofs en Haase Projectontwikkeling

Eenvoudig positief

👌

The Logohouse

Een medewerker vertelde mij over het bestaan van BricsCAD. Had daar goede ervaringen mee. Bij CADkoop aangeschaft... scherp geprijsd... Geen seconde spijt van gehad!!! Waarom was dit er niet... Een medewerker vertelde mij over het bestaan van BricsCAD. Had daar goede ervaringen mee. Bij CADkoop aangeschaft... scherp geprijsd... Geen seconde spijt van gehad!!! Waarom was dit er niet eerder?! Zoveel relaxter dan de bekende (Au-jekentzewel-sk) programma's waarmee ik al jaren werk... Overzichtelijker... sneller... flexibeler... en voor mijn gevoel ook mooier, maar dat is smaak. En geen gedoe meer met onhandige licenties enzo. Klaar ben je, ik raad BricsCAD echt iedereen aan!

Reactie CADkoop:

Fijn dat je ook zo enthousiast bent! Heel veel plezier met je BricsCADsoftware! 👌

Julian

Gewoon goed

👍

DCM Dirven Constructie- en Metaalwerken

Prima geholpen

Reactie CADkoop:

Fijn, dat is graag gedaan! 😃

Aqua Unique

Heb Scketup pro gekocht en daarbij de 2 daagse cursus.
Heb Scketup pro gekocht en daarbij de 2 daagse cursus.
Beetje lullig dat je dan na aanvang van de cursus een kortingscode krijgt gemaild voor de aanschaf van Sketch up pro. Bied deze korting aan op je website dan heb je er wat aan

Reactie CADkoop:

Oeps, daar is iets mis gegaan! 🤦‍♂️ Als je ons de kortingscode stuurt, dan zullen we dit bedrag terug storten. Sorry voor het ongemak!

Weveko Brandbeveiliging BV

Goed!