Gerben Ligthart / Teken- en adviesbureau Ligthart

Heel goed geholpen bij de aanschaf ACAD LT

Vriendelijk en geduldig over de telefoon.

Harrie

2 3d muizen gekocht waarvan 1 stuk was. Had verwacht dat ik een nieuwe zou krijgen. Na contact met dit bedrijf kregen we te horen. Dit is de website van de leverancier en zo kun je het oplossen. Dit... 2 3d muizen gekocht waarvan 1 stuk was. Had verwacht dat ik een nieuwe zou krijgen. Na contact met dit bedrijf kregen we te horen. Dit is de website van de leverancier en zo kun je het oplossen. Dit is gelukt en we krijgen in ieder geval een nieuwe muis. Jammer de Cad express dit niet voor ons heeft kunnen oplossen (dit vind ik taak van verkopende partij). maar hun geven aan dat 3D connection dat niet wil dat zij dat regelen. Ik zou als verkopende partij deze afspraak niet willen! Heeft ons maar 2 uur gekost!! Zei hebben iig wel hun best gegaan om ons uit te leggen waarom wij het zelf moesten regelen.

Uitleggen waar hun het niet voor ons kunnen regelen.

Joost Vos

Goedkoops te vinden en zonder enig probleem van leveren van 3d connextion mouse

Prijs en eenvoud en snelle levering

SMS

Heel goed, netjes te woord gestaan bij vraag.

Communicatie en assortiment

B1original

Aankoop verliep prima en duidelijk.

Duidelijk en overzichtelijk. Ook telefonisch was er een prettig en duidelijk advies.

Malouel L'Hoest

HP Techniek bv

snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding

TB

Goed product, goede prijs, snelle levering

Prijs-kwaliteit-levering

TechniKL

Zeer tevreden over CADexpress. Ruim aanbod met zeer scherpe prijzen. Maar daarnaast een top service. Snelle en duidelijke antwoorden van stuk voor stuk bekwame en vriendelijke mensen.

klantenservice, prijzen, aanbod

Marjon van den Ende

Heel goed

duidelijk, snel en goede prijs

Pam Elings

Snel correct en helder

bedrijf en website werkt zoals je hoopt dat het werkt