art-el

Deze is eerste keer.

Xander Langschmidt

Vriendelijke mensen, die graag meedenken naar een oplossing.

Service gericht
Vriendelijk
Goed bereikbaar

P. van Ham

Al een week lang zitten we te wachten op bestelde PC...

tot nu toe niet, maar ze kunnen het nog goed maken

B.A. Schultz

Hallo,
Eerlijk gezicht is de SpaceMouse 3D Wireless mijn eerste product bij CaDexpress, tot nu toe ben ik zeer tevreden over de
3D SpaceMouse, ik ga er vanuit dat ik jaren vooruit kan....
Hallo,
3D SpaceMouse, ik ga er vanuit dat ik jaren vooruit kan.
Een geweldige ervaring ben ik rijker geworden, En zeer snel geleverd.

B.A. Schultz

Cad express.eu komt afspraken daadwerkelijk na, houdt daarmee naam in het vaandel.
Snelle levering.
Verpakking uitstekend.
Goed werkend product.
Goede website voor info,...
Snelle levering.
Verpakking uitstekend.
Goed werkend product.
Goede website voor info, drivers etc.
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Prima bedrijf

kopersbegeleiding

Prima service

De tekenaar

Ik heb niet veel ervaring met CADexpress.eu, de producten die ik heb besteld zijn goed geleverd.

JVE

Snelle reactie, goede service, wordt meegedacht met de klant

van de Kerkhof

Gewoon prima ervaring.

Prima geregeld en nette snelle service!

Mark van Barneveld

Goede ervaring. Ik had een bestelling gedaan echter het product was niet op voorraad waardoor de beloofde levertijd niet gehaald kon worden. Ik werd keurig gebeld om mij hierover te informeren,... Goede ervaring. Ik had een bestelling gedaan echter het product was niet op voorraad waardoor de beloofde levertijd niet gehaald kon worden. Ik werd keurig gebeld om mij hierover te informeren, uiteindelijk was het product slechts 1 dag later dan oorspronkelijk geleverd.
Kosten van producten waarnaar ik op zoek was (3D muizen van 3D connexion) waren ook goedkoper dan bij andere leveranciers en ook geen addertjes onder het gras (zoals het niet leveren van een opbergtas voor de producten, wat ik bij een andere leverancier zag)

Communicatie bij levering artikelen

Hennion D

Beste,

Goede en correcte afhandeling van de bestelling.