Ruud Hoppenbrouwers

Goed advies.

Het aanbevelen van een goedkoper abonnement.

JB Industriële Vormgeving

Snel en goed advies, goede prijzen .

Jeroen

Correcte levering

Kasper Mooijman

Helaas door de "nature of" een internet winkel heb je als klant wat weinig binding met de winkel , je zoekt uit , besteld , betaald en ontvangt !
Product was prima op tijd verzonden alleen...
Product was prima op tijd verzonden alleen had ik de pech dat de transporteur niet op een vrijdag tussen feestdagen in leverde en ik tot de volgende week moest wachten

goed gespecialiseerd op CAD producten ( natuurlijk ) verder een webwinkel die handeld zoals we in nederland zijn gaan verwachten snel accuraat en volgens het boekje.

emf

De dienstverlening was snel en efficiënt, waarvoor dank.

De aanschaf van onze producten verliep vlot en bijzonder snel. Ook bij een vraag om info, werden we meteen geholpen. Doe zeker zo verder!

Stress Engineer

Ik heb mij samen met een collega ingeschreven voor een opleiding Inventor Stress & Frame Analysis. De bestelling online en het verkrijgen van de info verliep vlekkeloos. De opleiding zelf is stevig... Ik heb mij samen met een collega ingeschreven voor een opleiding Inventor Stress & Frame Analysis. De bestelling online en het verkrijgen van de info verliep vlekkeloos. De opleiding zelf is stevig maar doordat het aantal inschrijvingen beperkt wordt, is de persoonlijke begeleiding zeker en vast een meerwaarde.

Het sterkste punt is de technische bekwaamheid en het enthousiasme van de docent. Hij heeft ons met gemak doorheen het lessenpakket. Dit met behulp van enkele mooie praktijkvoorbeelden.

LG-Wijchen

Prima, duidelijke webwinkel met scherpe prijzen.

maria wellink

Correcte afhandeling