Daan Ducaat

Tussenin, tijdens het downloaden van mijn sketchup licentie hebben ze mijn schoolmail verkeerd overgenomen. Hierdoor bleef ik een proefperiode hebben. Na een paar keer gebeld te hebben ben ik goed... Tussenin, tijdens het downloaden van mijn sketchup licentie hebben ze mijn schoolmail verkeerd overgenomen. Hierdoor bleef ik een proefperiode hebben. Na een paar keer gebeld te hebben ben ik goed geholpen door via de telefoon en is het probleem opgelost!

Behulpzaam

PhysiBuild BV

Snel geregeld

licentie snel geregeld

T Legemaat

Prima, uitstekend

goede communicatie, helderheid, duidelijk, advies waar je wat mee kan niet om marketing of verkoop gericht.

Arie Sprenkel

Goede snelle service en advies

Goede kennis van de producten en luisteren goed naar de wens klant

Eric v. Ooijen

Fijne en snelle service. kennis van zaken.

snel, goede service

Marc Woudenberg

Goed en snel, dat is alles wat je wilt.

Snel

Jaan Van Kerkhoven

Correct

MMGROUP

Alles perfect en super snel

professionaliteit

Ralph Heisen

CADexpress heeft mij de juiste CAD ervaring gegeven door het accuraat en doelgericht te voorzien van de juiste CAD software, helemaal top!

accuraat, vriendelijk en doelgericht voor de juiste CAD software

Dirk Jan Jongboom

Als klant van CadExpress.eu heb ik onlangs de Spacemouse Pro aangeschaft en ik ben erg tevreden over zowel de service als het geleverde product.

De webshop biedt een breed scala aan...

De webshop biedt een breed scala aan CAD-producten en heeft een gebruiksvriendelijke website waarop je gemakkelijk kunt navigeren. Het bestelproces is eenvoudig en de betalingsmogelijkheden zijn divers.

Toen ik de Spacemouse Pro had besteld, ontving ik direct een bevestigingsmail met de details van mijn bestelling. De levering verliep snel en het product werd goed verpakt afgeleverd. Ik was blij verrast met de kwaliteit van de verpakking, omdat het product hierdoor goed beschermd was tijdens transport.

De Spacemouse Pro zelf is een geweldig product. Het is een 3D-muis die speciaal is ontworpen om de workflow van CAD-gebruikers te verbeteren. De muis biedt een intuïtieve en ergonomische manier van navigeren in 3D-modellen. Het heeft een groot scala aan programmeerbare knoppen en een ergonomisch ontwerp dat zorgt voor comfort tijdens langdurig gebruik.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen van CadExpress.eu. Ze hebben aan al mijn verwachtingen voldaan en ik zou deze webshop zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar CAD-producten.

Zie beoordeling.