Kasper Mooijman

Helaas door de "nature of" een internet winkel heb je als klant wat weinig binding met de winkel , je zoekt uit , besteld , betaald en ontvangt !
Product was prima op tijd verzonden alleen...

goed gespecialiseerd op CAD producten ( natuurlijk ) verder een webwinkel die handeld zoals we in nederland zijn gaan verwachten snel accuraat en volgens het boekje.

emf

De dienstverlening was snel en efficiënt, waarvoor dank.

De aanschaf van onze producten verliep vlot en bijzonder snel. Ook bij een vraag om info, werden we meteen geholpen. Doe zeker zo verder!

Stress Engineer

Ik heb mij samen met een collega ingeschreven voor een opleiding Inventor Stress & Frame Analysis. De bestelling online en het verkrijgen van de info verliep vlekkeloos. De opleiding zelf is stevig...

Het sterkste punt is de technische bekwaamheid en het enthousiasme van de docent. Hij heeft ons met gemak doorheen het lessenpakket. Dit met behulp van enkele mooie praktijkvoorbeelden.

LG-Wijchen

Prima, duidelijke webwinkel met scherpe prijzen.

maria wellink

Correcte afhandeling

niet specifiek

Bimpansee

Heel prettig. Goed telefonisch bereikbaar en snelle afhandeling van de order.

Goede bereikbaarheid en goed advies.

Eindhoven Process Technology

Goede prijs, snelle levering. De software licentie was dezelfde middag nog actief.

Prijs en levertijd.

6 hoog architectuur

Prima contact gehad

Forged Angels

Heb hier de 3DConnection Space Mouse wireless gekocht. Zeer scherpe prijs, en ontvangen binnen 48 uur. Werd keurig nagebeld of zij nog meer voor mij konden betekenen, kan ik wel waarderen.

Gespecialiseerd in CAD gerelateerde producten, en dit tegen zeer lage tarieven.