emf

De dienstverlening was snel en efficiënt, waarvoor dank.

De aanschaf van onze producten verliep vlot en bijzonder snel. Ook bij een vraag om info, werden we meteen geholpen. Doe zeker zo verder!

Stress Engineer

Ik heb mij samen met een collega ingeschreven voor een opleiding Inventor Stress & Frame Analysis. De bestelling online en het verkrijgen van de info verliep vlekkeloos. De opleiding zelf is stevig...

Het sterkste punt is de technische bekwaamheid en het enthousiasme van de docent. Hij heeft ons met gemak doorheen het lessenpakket. Dit met behulp van enkele mooie praktijkvoorbeelden.

LG-Wijchen

Prima, duidelijke webwinkel met scherpe prijzen.

maria wellink

Correcte afhandeling

niet specifiek

Bimpansee

Heel prettig. Goed telefonisch bereikbaar en snelle afhandeling van de order.

Goede bereikbaarheid en goed advies.

Eindhoven Process Technology

Goede prijs, snelle levering. De software licentie was dezelfde middag nog actief.

Prijs en levertijd.

6 hoog architectuur

Prima contact gehad

Forged Angels

Heb hier de 3DConnection Space Mouse wireless gekocht. Zeer scherpe prijs, en ontvangen binnen 48 uur. Werd keurig nagebeld of zij nog meer voor mij konden betekenen, kan ik wel waarderen.

Gespecialiseerd in CAD gerelateerde producten, en dit tegen zeer lage tarieven.

Robert

Ik ken ICN vanuit mijn laatste werkgever en heb daar goede ervaringen mee. Ze zijn er wanneer het nodig is. Toen ik voor mezelf ben begonnen is daar informeren een logisch vervolg.

Bij ICN solutions en CADexpress geeft men op een juiste en correcte manier informatie en de eventuele mogelijkheden weer, waarbij men niet te opdringerig is. Het starten van een onderneming heeft een voortraject waar men begrip voor heeft getoond.