Ineke

Heb een aantal keren besteld en had t de volgende dag al in huis. Leuke site en heel veel keus. Helemaal tevreden.

John Alberts

Niet zo best,
Het produkt wat ik heb ontvangen werkte welgeteld 3 dagen.
Daarna defekt

Beste John,
Beste John,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het cadeau niet naar behoren werkt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Je mag ons een mailtje sturen naar info@cadeau4jou.nl met een korte omschrijving zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.
Team cadeau4jou

Roland Bouwens

Een gegeven paard… ik weet het maar toch, de keuze viel eigenlijk tegen en het bestelde item was totaal anders dan op de foto. Aangezien je het niet kan ruilen breng ik het maar naar de kringloop... Een gegeven paard… ik weet het maar toch, de keuze viel eigenlijk tegen en het bestelde item was totaal anders dan op de foto. Aangezien je het niet kan ruilen breng ik het maar naar de kringloop dan is iemand anders er misschien nog mee geholpen. Het duurde ook best lang voor dat het bezorgd was en je kreeg ook geen update.

Beste Roland,
Beste Roland,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het cadeau anders blijkt te zijn dan op de foto. Helaas hebben wij geen mail van jou hierover ontvangen. Je mag ons mailen op info@cadeau4jou.nl met een foto, zodat we de retourinformatie kunnen sturen.

Corry Jacobs

Ik vond het een beetje tegenvallen

Beste Corry,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat het je is tegengevallen. Als we je ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag van je.

Pauline

Snel geleverd

Beste Pauline,
Bedankt voor je feedback!
Wij wensen je veel plezier met het uitgekozen cadeau.

Marijke

Helaas is een van mijn oorbellen al stuk de sluiting is bij de eerste keer al afgebroken.

Beste Marijke,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat de oorbellen stuk zijn, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We hebben geen mailtje van jou ontvangen hierover, je mag ons...
Beste Marijke,
Bedankt voor je feedback!
Wat vervelend dat de oorbellen stuk zijn, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We hebben geen mailtje van jou ontvangen hierover, je mag ons mailen naar info@cadeau4jou.nl met een korte beschrijving en een foto zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.

Nienke

Leuk initiatief, maar keuze is snel beperkt. Binnen een paar dagen waren veel kadotjes al niet meer beschikbaar. Dus als je via deze site een cadeau aangeboden krijgt: Kies & bestel gelijk, het is... Leuk initiatief, maar keuze is snel beperkt. Binnen een paar dagen waren veel kadotjes al niet meer beschikbaar. Dus als je via deze site een cadeau aangeboden krijgt: Kies & bestel gelijk, het is beperkt.

Beste Nienke,
Beste Nienke,
Bedankt voor je feedback!
Wij proberen altijd zoveel mogelijk cadeaus in ons assortiment op te nemen, zodat er voor iedereen iets leuks tussen zit. Ook kun je kiezen uit verschillende cadeaukaarten, belevenissen, boeken en tijdschriften. We horen het graag als we je ergens mee kunnen helpen.
Team cadeau4jou

Sharon

Het heeft me meer dan een mand gekost om iets te bestellen wat iets zou bijdragen/ik echt wilde hebben. Weinig nuttige artikelen. Ik kreeg van mijn werkgever punten ter waarde van 50 euro.

Het enige artikel dat ik wilde hebben was uitverkocht. Vervolgens regelmatig gekeken of er soms nieuwe artikelen bij gekomen waren, hierop kon je niet filteren. Sommige artikelen zijn weer heel duur in vergelijking met als je het zelf zou kopen.
De sieraden zijn het qua kwaliteit niet waard, veel electronica heb je al (de meeste mensen hebben immers al headphones), kantoorartikelen kan je beter kopen van het thuiswerkbudget etc.
De cadeau bonnen zijn helaas niet voor sites zoals bol.com waar je vervolgens iets kan kopen wat je echt nodig hebt of graag wil hebben.
Uiteindelijk is een goed doel ook mogelijk gelukkig. Ik zat ook te kijken naar de bon voor cheflix maar daar hadden ze 2 weken gratis dus dat ga ik eerst uitproberen (klinkt heel leuk!).
Ik beveel cadeaubon4jou niet aan aan werkgevers vanwege dat ze items gaan bestellen om het bestellen. En maar wat moeten zoeken wat ze leuk vinden zonder dat er iets is wat ze echt leuk vinden (dit is ook de ervaring van m’n collega’s). Het is onhandig dat je niet kan filteren op nieuwe artikelen.
Versturen gaat snel

Beste sharon,
Bedankt voor je feedback!
We vinden het erg vervelend dat je teleurgesteld was in het assortiment van onze producten.
We willen je laten weten dat we jouw punten meenemen...
Beste sharon,
Bedankt voor je feedback!
We willen je laten weten dat we jouw punten meenemen in het samenstellen van het assortiment voor het nieuwe jaar. Desondanks wensen we je veel plezier met het uitgekozen cadeau.

Evelien Moorman

Grote sortering, snelle levering.