Rietbergen

Snelle services. helaas was een van de artikelen tijdens transport kapot gegaan.
Vervanging was snel verstuurd.

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen, nogmaals onze excuses!

Imre van der Kolk

Mail doet het al lange tijd niet (service@cadeau.nl). Een product geretourneerd omdat deze defect was, uiteraard een nieuwe gekregen, maar met hetzelfde probleem. Heel vervelend! Zo blijf je bezig..

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review, Imre!

Vervelend om te lezen dat je e-mail niet aankomt. Onze excuses hiervoor! Onze klantenservice heeft zojuist contact met je opgenomen.

Yw

Leuke spullen en snel geleverd!

Top!

Dagmara

Ik ben tevreden ove het assortiment. Ik ben zeker goed op de hoogte van mijn bestelling gehouden. Ja, ik zou opnieuw bij Cadeau.nl bestellen.

Goed om te lezen :-)

B.M. Olberts

Shake-n-wake. Maar het apparaat functioneert niet goed.en heeft vanaf het begin slecht gefunctioneerd. Het trilt wel af en toe na korte tijd, niet na langere tijd en piepen doet het in het geheel...

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor uw review! Onze klantenservice heeft inmiddels contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Cadeau.nl

Tiff Kreeb

Het assortiment bij cadeau.nl was prima. ik zocht op google een cadeau voor een man en ik kwam meteen hele leuke dingen tegen bij jullie. Ik werd goed op de hoogte gehouden en het pakketje was er...

Fijn om te lezen!

A. van Dijk

Ziet er gezellig uit

Laura

Zeker de moeite waard voor originele cadeaus!

Anneleen Muylaert

Mdame Bocal