Jaap van Gerner

Makkelijk en overzichtelijk, creatief aanbod

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Jaap!

Yvon van Boort

Perfect

Hi Yvon,
Fijn om te lezen dat het allemaal in orde is!

B. Arendsen

Leuke items en goede bezorging

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor het schrijven van de review, B!

Monique Pennings

Snel en correct

Thanks Monique!

Dimmedal

Leuke producten met een goede prijskwaliteitverhouding en geweldige service!

Hi Bas en Petra,
Bedankt voor deze mooie review.
Graag tot een volgende bestelling! :)
Cadeau.nl

Eric van Vught

Het cadeau was echt een hit!

Hi Eric,
Yes! Jij hebt goed gescoord! :)

JM De Jong-Melai

Leuk kadootje besteld. Snel geleverd en met een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Hi J.M.,
Bedankt voor het schrijven van de review. Fijn om te zien dat het allemaal in orde is!

Serhat Sayar

Het was mijn eerste ervaring, en ik wil zeggen dat ik zeer tevreden ben. :)

Hi Serhat,
Fijn om te lezen dat jouw eerste ervaring met ons positief is. Op naar de volgende top ervaring! :)

Rachel D

Een heel mooi gepersonaliseerde koffiemok voor vaderdag met de namen en figuurtjes van de kindjes

Reactie Cadeau.nl:

Wat een toffe review Rachel, Bedankt!

"Ben je ontevreden? Stuur ons dan een mail. Ben je zeer tevreden? Vul dan een beoordeling over ons in bij de Feedback Company." Dit maakt het feedback gemiddelde hier volledig waardeloos.

Hi Els,
Hi Els,
Wij hebben meerdere malen contact gezocht om samen tot een passende oplossing te komen. Helaas krijgen wij geen reactie op deze e-mails wat wij natuurlijk jammer vinden. We hopen dan ook nog steeds dat je met ons in contact wil komen!
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl
-----------------------------------------------------------------------
Beste Els,
Bedankt voor je review!
Mochten klanten een vervelende ervaring hebben met een product of dienst van ons dan willen we altijd graag in contact komen (dit doen wij via de e-mail ) met onze klanten, om samen te zoeken naar een passende oplossing.
Dit geven wij dan ook weer op onze review pagina's.
Mocht u een nare ervaring hebben met een van onze producten, dan zouden we graag met je in contact komen, om te kijken naar een passende oplossing.
Fijne dag!