Je aankoop wordt beschermd

E

Ruime keus, goede info en service.

A Molenaar

Tevreden en ik zou opnieuw bestellen bij Cadeau .nl

Henk H

Ik kon aanschaffen wat ik wilde aanschaffen; werd keurig op de hoogte gehouden over m'n bestelling, die ook op de aangegeven datum goed verpakt werd afgeleverd en ik zou opnieuw bestellen bij...

de Graaf

Mijn cadeau is nog niet geleverd. Gisteren zou het genegeerd moeten zijn. Ik heb hier geen bericht over ontvangen. Dus ik ben niet tevreden.

Reactie Cadeau.nl:

Beste Godi,

Vervelend om te lezen dat uw bestelling gisteren niet is afgeleverd, hiervoor onze excuses.
Met de Track en Trace code van uw bestelling zien wij dat uw bestelling helaas bij PostNL is vertraagd. De klantenservice zal vandaag contact met u opnemen.

Team Cadeau.nl

JP

Ik ben tevreden over zowel het assortiment, de levering en de producten welke ik besteld heb.

Linda

Zeer tevreden! Veel keus, leuke assortiment en dus veel inspiratie. Probleemloos zonder extra kosten achteraf betalen en zeer snelle levering!

Jeroen

Leuke originele dingen er zit altijd wel wat leuks bij.
Prima op de hoogte gehouden van mijn bestelling

Lied

Prima website, zou daar zeker opnieuw bestellen !

Blomme Micheline

Heel tevreden , dacht eerst dat ik het pakje niet op tijd zou krijgen maar heb het toch gekregen !

Nicole Jacobs

Had in dec 2017 een cadeaubon aangekocht voor indoor skydiven , als verrassing voor mijn metekindje hare Nieuwjaar. Betaling en ontvangst van factuur verliep heel vlot. Toen we ( Jill en...