Maaike

Snel en fijn

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze toffe review Maaike!

David Vogels

Alles was goed

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat alles naar wens was! :)

Carla

Hele fijne klantenservice. Per ongeluk verkeerd adres opgegeven, maar dit werd heel netjes en snel opgelost.

Hi Carla,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de geboden service. :)

m van duinen

Thanks!

Jacob de Lange

Makkelijk

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Jacob!

Christiane Dubucq

Très contente des deux vases en plastique. Je trouve votre catalogue très intéressant.

Thank you Christiane!

Leontien Casteleyn

Top

Thanks Leontien!

Miranda Rijnen

Ken het assortiment niet, heb maar 1 ding besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van verloop.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je toffe review Miranda!

Erik de Gier

Blijf niet zeuren om een beoordeling, dan krijg je namelijk gewoon een slechte om van je gestalk af te zijn.

Beste Erik,
Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven.
Beste Erik,
Bedankt dat je toch de moeite hebt genomen om een beoordeling te geven.
Wij sturen 1 keer een e-mail met daarin de uitnodiging en vervolgens 1 herinnering. Je bent natuurlijk niet verplicht om een review te schrijven. Desondanks hopen wij dat je tevreden bent met de aangekochte producten! :)
Onze klantenservice heeft zojuist contact per e-mail opgenomen om deze situatie te bespreken.
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Stadema

Ik had twee niet goed functionerende pick a boo prikkerhouders ontvangen. Dit bij cadeau.nl gemeld en het werd snel en correct afgehandeld. Gewoon top.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je review Gerard!
Fijn dat het nu goed is opgelost ;)
Veel plezier ervan!