Zeer late levering zodat cadeau niet meer van toepassing was.

Reactie Cadeau.nl:

Beste, Zojuist hebben we contact met je opgenomen via een e-mail om te kijken naar een passende oplossing. Bij deze bestelling is een voorkeur afleverdatum ingevoerd, waardoor de bestelling 7... Beste, Zojuist hebben we contact met je opgenomen via een e-mail om te kijken naar een passende oplossing. Bij deze bestelling is een voorkeur afleverdatum ingevoerd, waardoor de bestelling 7 januari ons magazijn heeft verlaten. PostNL heeft op 8 januari geprobeerd het pakket af te leveren, helaas is dit niet gelukt. We vinden het vervelend dat je pakket te laat is aangekomen. We hebben op de daadwerkelijke bezorging geen invloed helaas en geven dit ook aan op onze website. We horen graag van je! Vriendelijke groet, Cadeau.nl

Kookwekker

Bedankt voor je review!

Ja

Thanks!

Angelica de Beer

Ja, ik ben erg tevreden. Ondanks dat het pakketje een dag later dan verwacht aankwam is er toch een oplossing voor gevonden. Bedankt.

Reactie Cadeau.nl:

Wat fijn dat we het naar tevredenheid konden oplossen!

Cadeau.nl

Super snelle levering en er staan ontzettend leuke, originele ideeën op!

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je aanbeveling!

Sonja

Leuke cadeautjes voor een leuke prijs, snelle reactie op vragen, keurige correctie op een foutje en tijdige levering. Wat mij betreft; een dikke vette pluim voor Cadeau.nl. I'll be back! ;-)

Bezorgtijden kloppen niet zoals ze aangeven

Hallo,

Bedankt voor je review.
Onze klantenservice heeft contact met je opgenomen via telefoon en e-mail.

Vriendelijke groet,

Ineke

Het is een bijzonder leuk assortiment met kadootjes tegen redelijke prijzen!