Nathalie Haitsma

Grappige leuke dingen

Worden we blij van :)
Bedankt voor je toffe review Nathalie!

Julie vk

Heel goede service! Erg tevreden met het product!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen! Veel plezier met je bestelling. :)

Nathaly

Beetje prijzig maar zeer originele cadeaus.

Hi Nathaly,
Bedankt voor het schrijven van de review.
We hebben jou nog een e-mail verstuurd om zo een eventuele volgende bestelling minder prijzig te maken.
Vriendelijke groet,...
Hi Nathaly,
Bedankt voor het schrijven van de review.
Vriendelijke groet,
Cadeau.nl

Linda Delaruelle

Veel keuze en snelle bediening. Bestelling kan goed worden opgevolgd

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze toffe review Linda!

Lisa Cameron de Vries

Leuke cadeaus, makkelijk process, op tijd bezorgt.

Is het ook mogelijk om een kaartje bij te voegen?

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. :)
Helaas is het tijdelijk niet mogelijk om een kaartje toe te voegen aan je bestelling. Onze productie is helaas tijdelijk buiten gebruik en daarom is het niet mogelijk om een wenskaart te maken. Wij verwachten gelukkig volgende maand weer wenskaarten te kunnen produceren.

Leen

Leuke, grappige accessoires

Dat lezen wij graag!

C

Excellent!

Thanks Catarina! 😃

Fatia Vanfleteren ( Thuisverpleging Curahome)

Top

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor de mooie score Fatia!

Saltydog693

Aankopen werken niet

Beste Pascal,
Bedankt voor je review.
Beste Pascal,
Bedankt voor je review.
Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over je aankoop. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft contact met jou opgenomen over deze vervelende situatie. Helaas kunnen wij niet in contact komen met jou. Mocht je in de toekomst nog wel open staan voor een compensatie, dan ontvangen wij graag een reactie zodat wij deze situatie naar tevredenheid kunnen oplossen. Het is namelijk niet de bedoeling dat je een ontevreden gevoel overhoudt aan je bestelling bij ons! 🙂

Alexander Kempinski

Hartstikke leuke web winkel,veel originele cadeau's

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor deze mooie review. Hier worden wij blij van! :)