glykeria vereeck

Erg makkelijk te hanteren site met veel aanbod.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het verloop van je bestelling.

Rudy Seghers

Leuke winkel met superleuke en niet dure cadeautjes.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Rudy! We vinden het fijn om te lezen dat je onze winkel leuk vindt en dat je tevreden bent met ons assortiment aan cadeautjes. We streven ernaar om leuke en... Bedankt voor je positieve feedback Rudy! We vinden het fijn om te lezen dat je onze winkel leuk vindt en dat je tevreden bent met ons assortiment aan cadeautjes. We streven ernaar om leuke en betaalbare cadeaus aan te bieden voor allerlei gelegenheden.

Cora van Langen

Prima service.

Reactie Cadeau.nl:

Hartelijk dank voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening.

Jacqueline

Leuke assortimenten van cadeautjes.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je ons assortiment aan cadeautjes leuk vindt. We doen ons best om een gevarieerd en aantrekkelijk assortiment aan te bieden, zodat er voor... Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je ons assortiment aan cadeautjes leuk vindt. We doen ons best om een gevarieerd en aantrekkelijk assortiment aan te bieden, zodat er voor iedereen iets passends te vinden is. :)

Leuke producten

Dat lezen wij graag!

Andy Wang

Groot assortiment aan leuke cadeau's. Website was makkelijk te navigeren.

Reactie Cadeau.nl:

Bedankt voor je positieve feedback Andy! We vinden het fijn om te lezen dat je ons assortiment aan cadeaus leuk vond en dat je de website makkelijk te navigeren vond.

Ion Calin

Ik heb een vriend van me een bierpul cadeau gedaan met een foto erop, hij was aangenaam verrast.

Reactie Cadeau.nl:

Wat fantastisch om te lezen dat je vriend blij was met de gepersonaliseerde bierpul! Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze producten mensen kunnen verrassen en blij maken. Bedankt voor... Wat fantastisch om te lezen dat je vriend blij was met de gepersonaliseerde bierpul! Het doet ons altijd plezier om te weten dat onze producten mensen kunnen verrassen en blij maken. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!

M.J. Offerman-Turksma

Super ĺeuke cadeaus die snel geleverd worden!

Reactie Cadeau.nl:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie score. :)

Steffie

Erg veel leuke artikelen en snel geleverd.

Reactie Cadeau.nl:

Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en het assortiment aan leuke artikelen.

Ivon Zeer

Heel leuke spullen! Service was heel snel en goed.

Hi Ivon,
Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn dat onze service en artikelen naar wens zijn, daar doen we het voor! :)