Paul

Aanrader, Top-service en uitgebreide kennis van alle soorten cabrio’s.
Aanrader, Top-service en uitgebreide kennis van alle soorten cabrio’s.
Ik dacht dat ze alleen stoffen kappen deden, maar ze repareren ook complexe mechaniek en electro van stalen klapdaken. Ik bracht mijn Ford Focus CC uit 2010 omdat het klapmechanisme halverwege stopte en bleef hangen. Ford dealer wist er eigenlijk geen raad mee, behalve diagnose uitlezen en mogelijk hele dure reparatie. Deze jongens stellen vooraf diagnose van de storing en repareerden voor bescheiden bedrag of malen eerst offerte. Bleek uiteindelijk een kabelbreuk in dak, waar je zelf nooit achterkomt. Ze hebben trouwens ook gereviseerde onderdelen zoals hydrauliek motoren op voorraad.

Gerard Wijtsma

Ik heb mijn Renault Alliance (Amerikaanse R9 cabrio) kort geleden van een nieuwe linnen kap laten voorzien, inclusief de singels.
Deze kap bestaat ui twee delen met een geritste achterruit en...
Deze kap bestaat ui twee delen met een geritste achterruit en is niet één van de makkelijkste om te vervangen.
Het resultaat was subliem, wat een vakmanschap!
En niet alleen het vakmanschap maar ook de service was top.
Van harte (reeds) aanbevolen bij mede-cabriorijders! A++++++

Huub van den Abbeelen

Perfecte service en goed contact, zelfs vanuit Spanje al 2x hulp gekregen en onderdelen verstuurd naar Spanje.
Top !

Bob

Uitstekende service en prachtig maatwerk geleverd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Machiel Salomons

Zonder enige twijfel zorgt cabriocare voor de beste service in Nederland. Niet alleen hebben ze een prachtige top qualiteit kap geïnstalleerd, maar aarzelde ze geen seconde om na twee jaar gratis... Zonder enige twijfel zorgt cabriocare voor de beste service in Nederland. Niet alleen hebben ze een prachtige top qualiteit kap geïnstalleerd, maar aarzelde ze geen seconde om na twee jaar gratis een kleine reparatie aan de kap te verzorgen. Ik kan iedereen in Nederland en zelf daarbuiten aanraden om van hun diensten gebruik te maken. First Class!

Ed

Nieuwe kap voor mijn gele alfa spider, top service.Na twee dagen ging het raam niet meer open, kon gelijk komen om het probleem op te lossen. Top service, ze staan echt voor je klaar.

Marcel Loomans

Vandaag bij dit bedrijf geweest met de bmw E46.
Kap ging niet meer open of dicht door contactbreuk en achterstallig onderhoud.
Uurtje werk door monteur Pim, deed alles het weer voor een...
Vandaag bij dit bedrijf geweest met de bmw E46.
Kap ging niet meer open of dicht door contactbreuk en achterstallig onderhoud.
Uurtje werk door monteur Pim, deed alles het weer voor een schappelijke prijs.
Vaklieden!
Echte aanrader!

Bert Huging

Saab 9-3 voorzien van een nieuw dak, dak sluit zonder enige piep of kraak en ziet er prachtig en strak uit.
Vriendelijk en professioneel te woord gestaan !

Marcel Gundlach

Top service, goed advies, prijzen zijn uitstekend. Zeker een aanrader! Vriendelijk te woord gestaan. Snel ontvangen!

Monique en Frank

We zijn zeer tevreden over de nieuwe Softtop voor onze C70 Cabrio Classic! Prima pasvorm, prima uitstraling, nette prijs!