J. L Koppenol.

Ondanks het Corona tijdperk, snel en professioneel geholpen. Er zit weer een keurig dak op mijn Mustang. Wat ook fijn was om te horen is het feit dat men niet meteen op de verkopers stoel ging... Ondanks het Corona tijdperk, snel en professioneel geholpen. Er zit weer een keurig dak op mijn Mustang. Wat ook fijn was om te horen is het feit dat men niet meteen op de verkopers stoel ging zitten, maar in mijn geval aangeeft dat je er maximaal nog een jaartje mee verder zou kunnen. Dit is voor mensen met een kleine portemonnee ook fijn, en schept mogelijkheden. In mijn geval konden we direct verder met het stalen boek en de order in gang zetten. Kortom uiterst tevreden.

Ron Witkamp

Softtop van mijn Mercedes CLK is vervangen, het resultaat is prachtig! Goede service, klantvriendelijke monteur die de tijd neemt om je alles uit te leggen.

Francesco

Geweldig, na 22 jaar de 2e kap van Cabrio Care op mijn E30 en weer vakwerk!

A. Booy

Kennelijk niet zoveel zin mij te helpen. Onaardig en reactie aan de telefoon. Zeggen dat er geen oplossing is, omdat Alfa geen flapmotoren meer levert, terwijl er gewoon een perfect werkende... Kennelijk niet zoveel zin mij te helpen. Onaardig en reactie aan de telefoon. Zeggen dat er geen oplossing is, omdat Alfa geen flapmotoren meer levert, terwijl er gewoon een perfect werkende oplossing is gevonden door mijn lokale garagebedrijf
Ze hebben wel het fatsoen gehad contact op te nemen en open te staan voor de oplossing.
Het zal wel een uitglijder zijn geweest gezien de overige recensies.
Gelukkig kunnen nu ook Alfa 939 eigenaren hier terecht.
Succes

Millie Tawil

Top bedrijf!
Een tevreden klant staat bij dit bedrijf boven aan de lijst. Ze doen er alles aan om de klant te helpen.
Cabriocare biedt kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en...
Top bedrijf!
Cabriocare biedt kwaliteit, betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en deskundigheid. Van mij krijgt Cabriocare een dikke 10.

Kapsalon Ruud

Proffesioneel bedrijf weten waar ze het over hebben, luisteren goed en vakkundig aan de telefoon, ik beveel zeker dit bedrijf aan, gr kapsalonruud.nl ???

Robin Pijnaker

Wind deflector voor mijn Mustang laten monteren. Snel, vriendelijk en professioneel geregeld!

R. Marcelis

Via de webshop een "Auto afdekhoes stretch binnengebruik XS rood" gekocht voor mijn "Suzuki Swift cabrio" Was niet op voorraad, dus netjes geïnformeerd dat de zending later zou zijn. De afdekhoes... Via de webshop een "Auto afdekhoes stretch binnengebruik XS rood" gekocht voor mijn "Suzuki Swift cabrio" Was niet op voorraad, dus netjes geïnformeerd dat de zending later zou zijn. De afdekhoes past er perfect omheen. Ik beveel Cabrio Care aan. ??

N.E. van Dasselaar

Geweldig bedrijf met een niet aflatende service en grote klantvriendelijkheid. Zij hebben het zijraam van mijn oude golf cabrio meerdere malen, onder garantie, opnieuw afgesteld wat hen meerdere... Geweldig bedrijf met een niet aflatende service en grote klantvriendelijkheid. Zij hebben het zijraam van mijn oude golf cabrio meerdere malen, onder garantie, opnieuw afgesteld wat hen meerdere uren werk heeft gekost. Probleem bleek uiteindelijk te zitten in een 'verscholen' boutje welke afgebroken was. TOP geregeld mannen !!

Niles

Kap module in laten bouwen voor mijn E46. Uitstekende service. Aanrader!