De mol

Slecht,ben daar geweest met een probleem met mijn cabrio,porsche boxter,moest best ver rijden maar telefonisch eerst contact gehad,toen was er geen enkel probleem, maar eenmaal daar aangekomen en na... Slecht,ben daar geweest met een probleem met mijn cabrio,porsche boxter,moest best ver rijden maar telefonisch eerst contact gehad,toen was er geen enkel probleem, maar eenmaal daar aangekomen en na 5 minuten kijken kwam de baas mij vertellen dat ze er niets mee konden,nou dat was het dan,ze hebben niet echt de moeite gedaan, ik heb een aantal vrienden met een cabrio maar zal dit bedrijf zeker niet aanraden,ze hebben boeken vol documenten van porsche maar er werdt geen boek aangeraakt, het gaat waarschijnlijk te goed met het bedrijf

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer De Mol,
Geachte heer De Mol,
het is inderdaad vervelend om een eind te rijden zonder dat er een oplossing geboden wordt voor uw probleem met de Boxster. Wij doen altijd ons best om telefonisch zo goed als mogelijk informatie te verkrijgen, en op grond van die informatie in te schatten of wij u wel of niet kunnen helpen. Maar pas als de auto bij ons is, kunnen wij het geheel van een probleem overzien. Er is u uitgelegd waarom wij u niet een oplossing kunnen bieden. Misschien een idee om die uitleg alsnog te vermelden voor de lezer? Team Cabrio Care.

Ron

Audi S4 een nieuwe kap laten monteren vandaag, zeer netjes ontvangen en de koffie is er heerlijk. Met een leenfiets even Naarden bezocht en bij terugkomst was de auto gereed. In vier uur tijd had... Audi S4 een nieuwe kap laten monteren vandaag, zeer netjes ontvangen en de koffie is er heerlijk. Met een leenfiets even Naarden bezocht en bij terugkomst was de auto gereed. In vier uur tijd had men de kap gemonteerd, en perfect netjes. Ik ben zeer tevreden over geleverde kwaliteit. Zeer nette werkplaats met idem personeel, goede sfeer. In de tijd dat ik er was mensen ontmoet uit verschillende delen van het land, zelfs een ouder echtpaar dat twee maal per jaar Cabriocare bezoekt. Je wordt je dan wel bewust dat je voor het juiste bedrijf hebt gekozen, iedereen wil voor zijn auto toch het beste.
Marcel en collega’s bedankt.

Jan Hendrik

In april met de 504 cabriolet 3000 regenrijke kms door Frankrijk, nieuwe , elders gemonteerde kap lekte onaangenaam. Op advies bij Cabrio Care te rade. Nooit geweten hoeveel expertise in dit... In april met de 504 cabriolet 3000 regenrijke kms door Frankrijk, nieuwe , elders gemonteerde kap lekte onaangenaam. Op advies bij Cabrio Care te rade. Nooit geweten hoeveel expertise in dit bedrijf zit. Ook mbt zo’n redelijk zeldzaam model.
Kon op redelijke termijn afspreken, Marcel stelde diagnose en repareerde strip bovenkant voorruit , kap zit ook strakker. Onlangs getest in 3500 km lange rit Oostenrijk/ Italië/ CH … meestal zonnig maar toch een dag heftige regenval. Bleef perfect waterdicht.En dat voor nog geen 200 euro vnl arbeid. Super bedrijf, ga voortaan nergens anders meer heen.

Cor van Ham

Pech met een glazen achterraam van mijn Chrysler Crossfire, een nieuw kap laten plaatsen , door de drukte moest ik 3 weken wachten maar is daarna prima gemonteerd. Er stonden veel auto,s met... Pech met een glazen achterraam van mijn Chrysler Crossfire, een nieuw kap laten plaatsen , door de drukte moest ik 3 weken wachten maar is daarna prima gemonteerd. Er stonden veel auto,s met defecte kappen in de werkplaats dus een stoffen cabrio kap is dus wel een dingetje. Communicatie via de telefoon gaat prima maar via e-mail niet of minder. Advies....bellen dus..

N.

We konden snel terecht met ons probleem en de diagnose & oplossing werden in een keer opgelost! 10/10

Kees

Vanmorgen wilden we een ritje maken naar Harderwijk, maar de el. kap van onze SLK ging ineens niet meer open! Paniek, de auto hebben we pas 2 weken in ons bezit! Toen toch maar besloten de rit naar... Vanmorgen wilden we een ritje maken naar Harderwijk, maar de el. kap van onze SLK ging ineens niet meer open! Paniek, de auto hebben we pas 2 weken in ons bezit! Toen toch maar besloten de rit naar Harderwijk uit te stellen maar eerst maar naar DE cabrio specialist in Naarden. Vriendelijk ontvangen door een kundige medewerker (de eigenaar?) en vertelde wat het probleem was. Hij zei alleen maar : koffie? en vervolgde met: is de kofferbak bescherming gesloten? Ik zei alleen maar: huh? en hij liep mee. Deed de kofferbak open en trok de bescherming dicht zoals het hoort (de el. kap gaat dus NIET dicht als deze bescherming van het dak nieyt zit zoals het moet.
Hij zei toen: probeer het nog eens?
en je raadt het al........het dak ging probleemloos open......oeps......
Hij lachte vriendelijk en ik voelde me dom.....welnee, zei hij, het enige wat ik adviseer is lees de manual eens goed door!
Hij sloot af met: nu wel koffie?
Die hebben we aangenomen en de kosten?
Die werden niet gerekend!

Kortom, voor een advies of reparatie van je cabrio: Ga naar cabrio care te Naarden. Voor koffie en zeer goede en kundige raad!

Harrie

Vanmiddag een windscherm in mijn fordmustang laten plaatsen.
Ik werd keurig geholpen en er werd goed gecommuniceerd dat er twee gaten geboord moesten worden in de mustang.
Heren jullie...
Vanmiddag een windscherm in mijn fordmustang laten plaatsen.
Heren jullie hebben goed werk geleverd.
Nogmaals dank jullie wel.
Groet Harrie

Vincent S

De lekkage aan mijn hydraulische dak van blauwe Volvo C70 hersteld. Heldere afspraken per telefoon. Kapotte onderdelen meegekregen. Vakwerk, dank.

123Rail

Vragen extreem veel voor losse onderdelen. 8x meer als wat het bij de merkdealer kost. zo jaag je je klanten wel weg.

Ruud Vink

Bij de bevestiging van het windscherm in mijn Jaguar xkr convertible ontbrak een bevestigingspen. Na mijn bezoek aan Cabrio Care werden de pennen besteld om vervolgens -geheel kosteloos- te worden... Bij de bevestiging van het windscherm in mijn Jaguar xkr convertible ontbrak een bevestigingspen. Na mijn bezoek aan Cabrio Care werden de pennen besteld om vervolgens -geheel kosteloos- te worden opgestuurd naar mijn huisadres.
Als dat geen service is !! Petje af!