Vincent S

De lekkage aan mijn hydraulische dak van blauwe Volvo C70 hersteld. Heldere afspraken per telefoon. Kapotte onderdelen meegekregen. Vakwerk, dank.

123Rail

Vragen extreem veel voor losse onderdelen. 8x meer als wat het bij de merkdealer kost. zo jaag je je klanten wel weg.

Ruud Vink

Bij de bevestiging van het windscherm in mijn Jaguar xkr convertible ontbrak een bevestigingspen. Na mijn bezoek aan Cabrio Care werden de pennen besteld om vervolgens -geheel kosteloos- te worden... Bij de bevestiging van het windscherm in mijn Jaguar xkr convertible ontbrak een bevestigingspen. Na mijn bezoek aan Cabrio Care werden de pennen besteld om vervolgens -geheel kosteloos- te worden opgestuurd naar mijn huisadres.
Als dat geen service is !! Petje af!

B. Bakker

Geweldig bedrijf!

Oosterhof

Dak BMW z4 gerepareerd. Prima, netjes en vlot afgehandeld.

HouseofClassics

Snel, juiste product correcte info

AMVV

Zeer correcte behandeling door mensen die je ook terugbellen. Ze monteerden een prachtige nieuwe kap op mijn Jaguar XKR en ze gaven me een vervangende auto. Het werk was in 2 dagen geklaard.

Liane

Zeer nette service - na een te enthousiaste schoonmaakbeurt is mijn softtop uitermate goed afgehandeld en werd er snel een passende oplossing aangeboden. Hoogwaardige kwaliteit tegen een scherpe... Zeer nette service - na een te enthousiaste schoonmaakbeurt is mijn softtop uitermate goed afgehandeld en werd er snel een passende oplossing aangeboden. Hoogwaardige kwaliteit tegen een scherpe prijs. Ik gun iedereen die een cabrio rijdt om ooit eens kennis te maken met dit top bedrijf. Echte vakmanschap.

Reactie Cabrio Care:

Hartelijk dank voor uw fijne review! Graag gedaan, en graag weer tot ziens. Team Cabrio Care.

Jaap Varkevisser

In één woord VAKWERK, zo hoort het !
( Jaap, witte classic 900 uit Vlissingen)

Van Galen

Wat een norse mensen hier! Wil je iets vragen word je meteen afgebluft!

Reactie Cabrio Care:

Geachte heer Van Galen, wat jammer dat u niet zich niet prettig behandeld voelt. Dat spijt ons. Graag zouden we willen weten wat er gebeurd is. Zou u dat ons nog willen mailen? Met vriendelijke... Geachte heer Van Galen, wat jammer dat u niet zich niet prettig behandeld voelt. Dat spijt ons. Graag zouden we willen weten wat er gebeurd is. Zou u dat ons nog willen mailen? Met vriendelijke groeten, Team Cabrio Care