Jan hovius

Onderdelen van kachel besteld. Werd prompt correct geleverd. Onderdeel dat te duur op website stond en wat we toch besteld hadden werd door leverancier gecorrigeerd en gecrediteerd. Hierom blijf ik...

Aftersales en bereikbaarheid voor vragen

Zo doorgaan met het bedrijf

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt om de artikelen te vinden die u nodig had.

Merk kachel

René Langmans

Perfecte service en aan te raden voor iedereen

Duidelijk en snel

Remplaat

Jan Krijgsheld

Goede ervaring voor de 1e keer. Snelle levering en goed geinformeerd daarover.

Sterk was de melding dat pakket in de brievenbus paste en ik niet thuis hoefde te blijven

Ga zo door!

Clixson

Serge VdP

Ik had mijn bestelling geplaatst, en de volgende dag werd het al bij mij thuis in België afgeleverd. Zeer vlotte en snelle service. Een aanrader !

Voordelige prijs, snelle levering (ook naar België).

De overzichtelijkheid van de Website kan beter.

Spanband
Glasvezelkoord

Remco

Ik heb een tweedehands kachel elders gekocht. Hierbij waren twee lamellen in de achterkant kapot. Door het sturen van foto’s kon ik al worden geholpen. Fantastisch bedankt

Goed advies met enkele controlevragen erbij. Dat werkt geruststellend

Ik had alternatieve leverdatum ingevuld, maar dat ging niet goed. Kreeg later wel mail dat het proces wordt aangepast!, top

Kachelstenen

Tony

Zéér snelle en correcte levering.

Veel keuze in kachelonderdelen en voordelige prijzen.

Onderdelen Dovre ECO 400

B.Timmermans

Goede service

Zeer goede en snelle levering

Barbas openhaard

noviello

Zeer positief

mij enorm veel info gegeven en ook snel met antwoorden of mail...

doe zo verder

heb naam van onderdeel gezocht via afbeeldingen en zo naar site uitgekomen...

Patrick Van Huychem

Zeer goede info

goede kennis ivm het product.

Barbas inbouwhaard