Goede internet site

Lekker snel geleverd.

Dinand Mensink

Ik heb lamellen gekocht voor mijn Barbas kachel van 20 jaar oud gekocht, waarvan ik dacht dat ze niet meer te bestellen waren. Maar gelukkig bij dit bedrijf hadden ze deze nog.

Correcte en snelle levering

Kan niet beter

Zou u aan kunnen geven op welke woorden u gezocht hebt om de artikelen te vinden die u nodig had.

Onderdelen Barbas houtkachel

Cas Klein Nijenhuis

Heel goed, de levering zou eigenlijk 2 weken duren maar binnen een week was het al binnen. Pakket was goed verpakt.

pakket netjes verpakt tbv bescherming van het product tijdens transport.

niet

kachel glas

Schoorsteen veeg bedrijf N. Boereboom

Dit is de eerste keer dat we iets besteld hebben. We worden netjes op de hoogte gehouden als het op voorraad is en wanneer het ongeveer binnen komt. Binnen 1 a 2 weken opnieuw iets besteld en...

Je wordt netjes op de hoogte gehouden i.v.m. voorraad, levertijd en verzendingen.

Barbas onderdelen

Jan Peters

Snelle service na eerst een e-mail

Communicatie is prima. Pakket snel ontvangen

De site kan wat duidelijker wat kachel onderdelen betreft.

Handgreep Barbas houtkachel

Cas

Hele goede service

snelle levering

kachelglas

Suijkerbuijk

Heel vakkundig en vriendelijk te woord gestaan en geholpen

Heel vakkundig

Ga zo door.... Top

Via het merk van de kachel

Heel goede vlotte service

Zowel voor jullie product als voor de levering post nl was heel goed goede reclame voor julli

Geen het was super

Via internet

Alles was on orde

Henk Balk

Geweldige service en betrokkenheid. Deze firma staat voor zijn producten wn voor zijn klanten

Meedenken met de klant en begrip hebben voor de klant. Afspraken nakomen ook al wordt ervan standaarde afgeweken

Geen verbeterpunten kunnen bedenken!!!!

Houtkachel. Onderdelen