Merel Stolk

Super mooie herinneringen kist besteld van onze zoon zijn geboorte kaartje. Super fijne en snelle service!! Ik zou zo weer wat bestellen!!

Manon Dreesen

Zooo blij met de herinneringskist met geboortekaartje voor mijn zoontje en kistje voor mijn echo’s! Echt heel mooi geworden. En snelle levering!

Elise

Super leuke tassen en lunchtrommeltjes besteld. Goede communicatie en snel geleverd. Heel erg tevreden! Echt een aanrader

Franny Bakker

Ontzettend blij met de mooie herinnerings kist voor mijn dochtertje!
Snelle verzending en goed verpakt.

Aniek

Behulpzaam, mooi product en een echte aanrader!

Beau Jansen

Fijne en snelle communicatie en een prachtig kraamcadeau. Heel erg bedankt, ik kom zeker terug!

Danielle Evers

Ik kreeg het kraam wensen lijstje te laat binnen maar door even persoonlijk contact met Bineke te hebben gehad is het allemaal toch gelukt het persoonlijke cadeau op tijd binnen te krijgen. En de... Ik kreeg het kraam wensen lijstje te laat binnen maar door even persoonlijk contact met Bineke te hebben gehad is het allemaal toch gelukt het persoonlijke cadeau op tijd binnen te krijgen. En de doos voor de haarspulletjes stond immers op nummer één op de lijst. Kortom de Mama en ik allebei erg blij. Nogmaals dank!!

E

Voor de tweede keer iets besteld en erg tevreden over de service! Bineke denkt mee op maat van de klant en heeft een persoonlijke aanpak. Ze staat open voor creatieve uitdagingen. Oprecht met liefde... Voor de tweede keer iets besteld en erg tevreden over de service! Bineke denkt mee op maat van de klant en heeft een persoonlijke aanpak. Ze staat open voor creatieve uitdagingen. Oprecht met liefde gemaakt. 😉👍

Tanneke en Bert Scholten

Supermooi rugzakje ontvangen kwalitatief ziet ie er top uit. Snelle levering ondanks bestelling op vrijdagavond gedaan

Lisette

Wat een prachtige herinneringskist en fijn/snel contact!