Jill

Via instagram bij ‘By Bineke’ gekomen. Ik was al even op zoek naar een houten geboorte/herinneringsbox met bijpassend boekje voor de geboortekaarten. Bineke kon dit beide realiseren in dezelfde... Via instagram bij ‘By Bineke’ gekomen. Ik was al even op zoek naar een houten geboorte/herinneringsbox met bijpassend boekje voor de geboortekaarten. Bineke kon dit beide realiseren in dezelfde stijl als ons eigen ontworpen geboortekaartje. De communicatie verliep heel snel en soepel, binnen enkele uren had ik (zelfs in het weekend) een proefdruk van de box digitaal om te beoordelen en binnen een paar dagen de bestelling in huis. Erg blij met het resultaat! Complimenten voor de manier van werken en klantgerichtheid, dat zie je lang niet overal!

Leonie

Een hele mooie stevige tas met naam van onze zoon gekocht bij By Bineke. Hij werd snel gemaakt en verzonden en de volgende dag hadden we hem al in huis. Mijn zoontje is er heel blij mee! Dezelfde... Een hele mooie stevige tas met naam van onze zoon gekocht bij By Bineke. Hij werd snel gemaakt en verzonden en de volgende dag hadden we hem al in huis. Mijn zoontje is er heel blij mee! Dezelfde tas (andere kleur) heeft mijn andere zoon vorig jaar gekregen en hij ziet er nog altijd heel goed uit.

Madeleine

Snelle service, mooi product en niet te duur!

Visser

Zeer goede service, snel en communicatie gemakkelijk zo via whatsapp.

Bloem

Vandaag mijn bestelde theedoos ontvangen , prachtig geworden!
By Bineke geeft fijne service en een snelle verzending.
Deze webwinkel is een echte aanrader! Ik kom zeker nog eens terug🌻

M

Super fijn bedrijf! Ik werd meer dan goed op de hoogte gehouden, uitleg over track en trace gehad. De verkoper heeft het product snel gemaakt en verzonden, dat was super fijn voor mij als koper! Ik... Super fijn bedrijf! Ik werd meer dan goed op de hoogte gehouden, uitleg over track en trace gehad. De verkoper heeft het product snel gemaakt en verzonden, dat was super fijn voor mij als koper! Ik zou het absoluut aanraden om hier iets te kopen, de producten zijn prachtig, netjes afgewerkt en boven verwachting.

Chinouk

Fijne communicatie voor het maken van een herinneringskist. Samen tot een ontwerp gekomen wat echt formidabel is! Leuke verrassing voor de vader, die wist niet wat hem overkwam.

Simone

Super! Prachtige houtenkisten/dozen.

Sharona

Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig!... Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig! Snelle levering

Christien

Na een prettig contact en snelle levering een hele mooie memory box ontvangen. Een aanrader!
Christien