Sharyssa Menzen

Super snelle service, heel mooi product! Last minute iets nodig, via de contact knop contact gezocht en kreeg vrijwel direct een reactie. De normale levertijd was 3-5 werkdagen alleen ze heeft me... Super snelle service, heel mooi product! Last minute iets nodig, via de contact knop contact gezocht en kreeg vrijwel direct een reactie. De normale levertijd was 3-5 werkdagen alleen ze heeft me heel fijn geholpen door het de volgende dag al te verzenden. Ook was alles heel netjes ingepakt en het product onwijs mooi gemaakt. Dus zou hier zeker opnieuw iets kopen en het aanraden bij anderen. Nogmaals bedankt!

Vaneker

Super snelle levering, goede communicatie. Top!

Jorine

Mega gave herinneringsbox met foto van onze dochter ontvangen! Maakt de box echt extra persoonlijk. Snel geleverd en hele fijne communicatie! Echte aanrader!

Ellen Dijk

Ik twijfelde tussen 2 tassen om te bestellen en werd hierin goed geholpen! Ook het naderhand toevoegen van een ander product was geen probleem! Super snelle levering en erg leuk contact!

Claudia de Vaan

Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een... Ik heb inmiddels 4 mooie herinneringskisten besteld en ze zijn allemaal even mooi. Heel fijn dat je een proefdruk krijgt en dat je daarna nog aanpassingen kunt doen. Er wordt meegedacht wat een betere optie of als je een vraag hebt. Fijn en snel contact via whatsapp. Zeker de moeite waard!!

Lie

Via de WhatsApp super snel een reactie mogen ontvangen op mijn vraag. Naast het uitgebreide en zeer leuke aanbod, is het uitpakken van je bestelling ook een feestje 😊

Charell

Erg fijn en snel

Geneva Menke

Super fijn en persoonlijk geholpen door By Bineke! Mega blij met mijn mooie herinneringskist!

Thari Kuijd

By Bineke heeft echt super leuke spullen. Goede, snelle en fijne communicatie als je vragen hebt en ook erg snelle bezorging. En niet te vergeten super goede kwaliteit!

MBM

Prachtige herinneringskist met geboortekaartje erop. Veel mooier dan verwacht! Snelle service en altijd super vriendelijke reactie. Dikke aanrader voor een mooi en blijvend product.