Reijnders

Wij wilde voor onze dochter een mooie broodtrommel met beker wat samen zou passen en haar naam op zou staan. Deze was nadat ik het besteld had gelukkig snel in huis.

L van Schaik

Snelle reactie bij vraag en daarna n snelle afhandeling.Heel blij met het resultaat.M'n kleinzoon vind z'n broodtrommel en beker erg mooi.Top dus!!

Fleur

Super blij met de herinneringsbox voor mijn nichtje. Snelle levering. Goede prijs, kwaliteit verhouding. Zeer tevreden en heel blij mee.

Nicole Nijzink

Zeer goed

Judith

Duidelijke beschrijving, eenvoudig om een bestelling te plaatsen.
Bedrukte lunchtrommel en beker zien er heel erg mooi en degelijk uit!

R. de Jong

Super blij met de geleverde producten, en super snelle reactie met vraag of het voor bepaalde datum binnen kon zijn. Allemaal geen probleem en op tijd geleverd!! Onze dochter was super blij met haar... Super blij met de geleverde producten, en super snelle reactie met vraag of het voor bepaalde datum binnen kon zijn. Allemaal geen probleem en op tijd geleverd!! Onze dochter was super blij met haar cadeau..

Nikki Wijkniet

Fantastisch mooie herinneringsboxen gekocht By Bineke! Super snelle service en fijn om van te voren een preview te krijgen.

An van der Pas - van Schaik

De herinneringsdoos ziet er prima uit. Ik ben er erg blij mee
en we kunnen de herinneringen aan mijn man hier mooi in opbergen
Bedankt namens mij en de kinderen

Jeanine

Wat een mooi product ontving ik als herinneringskist voor mijn dochter! Binnen 48 uur had ik de kist al in huis. Als ze ooit het huis verlaat kan ik haar de kist met al haar spulletjes mee geven!

Patty

Super makkelijk contact via instagram. Ik wilde graag wat artikelen naar Italië verstuurd hebben en dat was geen probleem!