Yvonne

Hier is een meisje van 4 ontzettend blij met de make-up kist met spiegel! Ze heeft de Souza make-up aftelkalender erbij, dus iedere dag belandt er weer iets in de kist :) Mama is dan ook blij, want... Hier is een meisje van 4 ontzettend blij met de make-up kist met spiegel! Ze heeft de Souza make-up aftelkalender erbij, dus iedere dag belandt er weer iets in de kist :) Mama is dan ook blij, want het is meteen mooi opgeruimd.

M.d. Leuw

Zeer snelle levering van Herinneringskist. Ziet er mooi uit en ook fijn dat er eerst een proefdruk wordt gestuurd zodat je kan kijken of het wordt zoals jij wilt

Annet

Prachtige herinneringskist ontvangen. Precies zoals ik het in mijn hoofd had. Proefdruk is klasse. Communicatie met Bineke is heel persoonlijk en oprecht. Zal zeker nog vaker iets bestellen. Echt... Prachtige herinneringskist ontvangen. Precies zoals ik het in mijn hoofd had. Proefdruk is klasse. Communicatie met Bineke is heel persoonlijk en oprecht. Zal zeker nog vaker iets bestellen. Echt een aanrader!

Angélique van Haveren Verheijen

Prachtig herinneringskistje mogen ontvangen. Heel snel geleverd. Heel mooi gepersonaliseerd. Heel waardevol!

Roelinde

Fijne communicatie, klantvriendelijk en super snel verzonden. Heel blij met het resultaat. Precies zoals verwacht, en zoals de proefdruk. Ik zou het iedereen aanraden 🥰

Ellen

Wat fijn om zo persoonlijk te communiceren! Bineke doet er alles aan om tevreden een mooi product te leveren. Doordat ze een proefdruk stuurt (ik heb een theedoos met foto besteld) word je... Wat fijn om zo persoonlijk te communiceren! Bineke doet er alles aan om tevreden een mooi product te leveren. Doordat ze een proefdruk stuurt (ik heb een theedoos met foto besteld) word je meegenomen in het proces en kan je eventueel om een aanpassing vragen. De theedoos is snel geleverd en het resultaat is mooi! Ik ben er blij mee en ik verwacht dat de ontvanger dat ook zal zijn.

Joricke

Prachtige spullen en supersnel geleverd. Heel blij mee!

Jantine

Hele fijne en snelle communicatie. En ik was heel blij met het eind resultaat.

R. Rouwhof

Hele positieve ervaring! Al vaker iets besteld maar bij de laatste bestelling was er iets niet helemaal goed, 1 letter was niet goed geborduurd. Ze hebben dit super opgelost en binnen 2 dagen had ik... Hele positieve ervaring! Al vaker iets besteld maar bij de laatste bestelling was er iets niet helemaal goed, 1 letter was niet goed geborduurd. Ze hebben dit super opgelost en binnen 2 dagen had ik de tas (met goede letter) al weer in huis. Top service!

Janet

Ontzettend mooie herinneringskist ontvangen! Na het bestellen kreeg ik super snel een berichtje met de proefdruk.
Heel tevreden over By Bineke, zeker aan te raden.