Miranda

Hele snelle levering en super schattige rugzak met naam. Top!

Jacqueline Haans - van Pelt

Hele fijne en persoonlijke dame

Susan Schiphorst/Kinderopvang Texel

Ik heb een hele gave kist besteld bij ByBineke. Mijn bestelling werd zeer snel in behandeling genomen, het contact was erg prettig! Er werd een proefdruk opgestuurd, waardoor ik kon zien dat ik een... Ik heb een hele gave kist besteld bij ByBineke. Mijn bestelling werd zeer snel in behandeling genomen, het contact was erg prettig! Er werd een proefdruk opgestuurd, waardoor ik kon zien dat ik een verkeerde datum had ingevoerd, wat heel fijn was! Top!

Tatjana

Het contact verloopt super simpel en snel! Zelfs in de avonduren en weekenden krijg je direct een reactie!

We hebben twee geboortekisten met fotokaartje en een tas met naamopdruk besteld. We kregen al heel snel een voorbeeld van hoe het kaartje is verwerkt op de kisten. Pas na goedkeuring, wordt dit gemaakt. Het is dus echt op maat en de klant is werkelijk koning!!

Natascha Los

Heel fijn, persoonlijke benadering en heel makkelijk contact te leggen.

Snelle en persoonlijke service. Heel mooi materiaal wordt gebruikt. Zeer tevreden met product en service.

A.de Jong

Bestelling is precies zoals ik verwachtte en snel geleverd!

Fam. Vergouwen

Mooi product en snelle bezorging

Esther van Krieken

Echt ontzettend fijn en snel geholpen. Het resultaat is prachtig! We zijn er heel blij mee.