Grace

Zeer tevreden, ik werd snel en vriendelijk geholpen! En wat een fantastisch assortiment, wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Lindsey

Goede service, heel leuk verpakt ! Blije klant šŸ˜Š

Annalies

Heel vriendelijk en een ontzettend vlotte service!

Margriet

We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de... We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de kist heel snel.

Mariƫlle

Prachtige herinneringskist van By Bineke besteld! Eerst een proefdruk gekregen of het klopt en daarna werd de kist super snel geleverd! Heel erg mooi!!

Jamie Kortland

Bineke, super bedankt voor het fijne contact, de snelle verzending en niet te vergeten: het top product!

Nanja

Hele mooie herinneringskisten!

Anniek

Via Bineke een herinneringskistje laten maken voor ons zoontje. Dit zodat we de spulletjes van NICU hierin kunnen bewaren voor later. Printje van het geboortekaartje staat mooi afgedrukt op de... Via Bineke een herinneringskistje laten maken voor ons zoontje. Dit zodat we de spulletjes van NICU hierin kunnen bewaren voor later. Printje van het geboortekaartje staat mooi afgedrukt op de deksel en het contact verliep heel goed via WhatsApp.
Heel blij met deze aankoop!

Rita

Wij zijn erg tevreden van onze herinneringsdoos.. mooi! ook van de klantvriendelijkheid!

Anja

Een mooie weekendtas met naam erop geborduurd voor ons kleinzoontje besteld. Vlotte levering en een misverstand over de kleur is snel en prima opgelost. Dank je wel!