Ingrid Smith/Cordaan

Houten boek kistje besteld, erg mooi. Prettige communicatie en snelle levering. Zeer aan te bevelen voor leuke en originele persoonlijke geschenken.

Jenny Schouten-Sterk

Prachtige handgemaakte items om jaren van te genieten.

Marloes

Heel fijn contact en super service! Daarnaast zijn de producten ook erg mooi dus ik raad By Bineke zeker aan!

Kerstin

Ik heb meerdere producten bij ‘By Bineke’ besteld. Naast dat het resultaat er fantastisch uit ziet, is de service top en raad ik het mijn vriendinnen en bekenden aan! Leuke producten voor jezelf,... Ik heb meerdere producten bij ‘By Bineke’ besteld. Naast dat het resultaat er fantastisch uit ziet, is de service top en raad ik het mijn vriendinnen en bekenden aan! Leuke producten voor jezelf, kinderen en leuk om te geven :-)

MK

Echt een super service. Last minute een gepersonaliseerd kraamcadeau besteld en ik had hem 2 dagen later al in huis. Makkelijk contact via whatsapp en ook fijn dat je van te voren even een foto... Echt een super service. Last minute een gepersonaliseerd kraamcadeau besteld en ik had hem 2 dagen later al in huis. Makkelijk contact via whatsapp en ook fijn dat je van te voren even een foto krijgt van het ontwerp. Toch altijd even spannend of je alles gegevens goed doorgegeven hebt. Kortom echt super fijne webshop!!

Manon Bruin

Zeer tevreden over het kistje voor haaraccessoires.
bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.
Zeer tevreden over het kistje voor haaraccessoires.
bestelling werd snel en goed verpakt geleverd.
Nu wederom een kistje besteld, over deze bestelling snel en vriendelijk te woord gestaan via WhatsApp. Zeer aan te bevelen voor een leuk (kraam) kado!

Kees

Geboortekist besteld met op de deksel het geboortekaartje. Het is erg mooi geworden. Ze denkt met je mee over het ontwerp en het was snel verzonden.

Ali Heyder

Na lang zoeken voor een geschikte condelance kado kwam ik op de site By Bineke terecht. Mijn vraag via WhatsApp werd snel beantwoord. Nog fijner vond ik dat het gelijk hetzelfde dag al gemaakt en... Na lang zoeken voor een geschikte condelance kado kwam ik op de site By Bineke terecht. Mijn vraag via WhatsApp werd snel beantwoord. Nog fijner vond ik dat het gelijk hetzelfde dag al gemaakt en verzonden werd. Super service en het was al een leuk en liefdevol ingepakt.

I.R.

Top! Heel klantvriendelijk en mooie spullen.

Christien

Al een aantal keren mooie spulletjes ontvangen. Er was iets onderweg stuk gegaan, maar dat hebben ze prima opgelost.