Bloem

Vandaag mijn bestelde theedoos ontvangen , prachtig geworden!
By Bineke geeft fijne service en een snelle verzending.
Deze webwinkel is een echte aanrader! Ik kom zeker nog eens terug🌻

M

Super fijn bedrijf! Ik werd meer dan goed op de hoogte gehouden, uitleg over track en trace gehad. De verkoper heeft het product snel gemaakt en verzonden, dat was super fijn voor mij als koper! Ik... Super fijn bedrijf! Ik werd meer dan goed op de hoogte gehouden, uitleg over track en trace gehad. De verkoper heeft het product snel gemaakt en verzonden, dat was super fijn voor mij als koper! Ik zou het absoluut aanraden om hier iets te kopen, de producten zijn prachtig, netjes afgewerkt en boven verwachting.

Chinouk

Fijne communicatie voor het maken van een herinneringskist. Samen tot een ontwerp gekomen wat echt formidabel is! Leuke verrassing voor de vader, die wist niet wat hem overkwam.

Simone

Super! Prachtige houtenkisten/dozen.

Sharona

Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig!... Een geboorte kist met afdruk van het geboortekaartje besteld, Ik wilde hem iets aangepast hebben en met het snelle contact via whatsapp de proefdruk al gauw helemaal naar wens! En hij is prachtig! Snelle levering

Christien

Na een prettig contact en snelle levering een hele mooie memory box ontvangen. Een aanrader!
Christien

Chantal

Heel fijn en makkelijk contact als je vragen hebt. Hele snelle levering en mooie producten.

LV

Fijn contact en snelle levering! Prachtige herinneringskist.

Lisa Munteanu

Geweldige herinneringskisten,
Heel vriendelijk, kan alle vragen stellen als iets niet duidelijk is.
Kinderen zijn er ook erg blij mee!
Zou het zeker aanraden! Mooi resultaat 🥰😍 Geweldige herinneringskisten,
Heel vriendelijk, kan alle vragen stellen als iets niet duidelijk is.
Kinderen zijn er ook erg blij mee!
Zou het zeker aanraden! Mooi resultaat 🥰😍
Een blijvende bijzondere herinnering voor het leven! Met dank aan Bineke

Ami B.

We hebben dit keer onze tweede herinneringskist besteld By Bineke. Nu voor onze tweede dochter op basis van het geboortekaartje. Het is een prachtig resultaat geworden dankzij de fijne en vooral... We hebben dit keer onze tweede herinneringskist besteld By Bineke. Nu voor onze tweede dochter op basis van het geboortekaartje. Het is een prachtig resultaat geworden dankzij de fijne en vooral behulpzame service van Bineke.