Margriet

We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de... We hebben By Bineke een hele mooie herinneringskist besteld met de opdruk van het geboortekaartje. Het is echt super mooi geworden! Bineke reageert snel, stuurt netjes een proefdruk en levert de kist heel snel.

Mariëlle

Prachtige herinneringskist van By Bineke besteld! Eerst een proefdruk gekregen of het klopt en daarna werd de kist super snel geleverd! Heel erg mooi!!

Jamie Kortland

Bineke, super bedankt voor het fijne contact, de snelle verzending en niet te vergeten: het top product!

Nanja

Hele mooie herinneringskisten!

Anniek

Via Bineke een herinneringskistje laten maken voor ons zoontje. Dit zodat we de spulletjes van NICU hierin kunnen bewaren voor later. Printje van het geboortekaartje staat mooi afgedrukt op de... Via Bineke een herinneringskistje laten maken voor ons zoontje. Dit zodat we de spulletjes van NICU hierin kunnen bewaren voor later. Printje van het geboortekaartje staat mooi afgedrukt op de deksel en het contact verliep heel goed via WhatsApp.
Heel blij met deze aankoop!

Rita

Wij zijn erg tevreden van onze herinneringsdoos.. mooi! ook van de klantvriendelijkheid!

Anja

Een mooie weekendtas met naam erop geborduurd voor ons kleinzoontje besteld. Vlotte levering en een misverstand over de kleur is snel en prima opgelost. Dank je wel!

P.H.

Een tas met borduursel besteld. De tas kwam met draadjes aan de tas, een haakje aan het borduursel en de tas was qua kleur lichter dan op de foto. Ik heb hier contact over opgenomen om te zoeken... Een tas met borduursel besteld. De tas kwam met draadjes aan de tas, een haakje aan het borduursel en de tas was qua kleur lichter dan op de foto. Ik heb hier contact over opgenomen om te zoeken naar een oplossing en kreeg te horen dat de draadjes maar afgeknipt moesten worden. Ik verwacht dat het borduursel na het knippen niet lang zal houden. Absoluut niet de kwaliteit die je mag verwachten voor deze prijs. En ook niet de service die ik had gehoopt.

Reactie By Bineke:

Je hebt mij een mailtje gestuurd met foto's van de door jou bestelde rugzak waarbij je aangaf dat er twee losse draadjes aan de tas zaten en je vroeg of ik hier een oplossing voor had. Ik heb daarop... Je hebt mij een mailtje gestuurd met foto's van de door jou bestelde rugzak waarbij je aangaf dat er twee losse draadjes aan de tas zaten en je vroeg of ik hier een oplossing voor had. Ik heb daarop geantwoord dat dit heel eenvoudig op te lossen is, zonder dat de kwaliteit/stevigheid van het borduursel achteruitgaat. Ik heb aangegeven dat je de tas retour mag sturen, dat wij het voor je verhelpen, maar dat je het ook zelf mag doen. Helaas heb je niet eerst op mijn mailtje gereageerd, maar gelijk deze recensie geplaatst. Dit was wat mij betreft niet nodig geweest, want voor elk probleem is er een oplossing en wij zouden de laatste zijn die je met een product laten zitten waar je niet blij mee bent. Ik heb je nog een e-mail gestuurd, maar hier heb ik helaas geen reactie op gehad.

Arlette

Prettig contact en mooie producten.