Suntjens

Voor mijn meiden allebei een hele mooie herrineringskist, super blij mee!. Heel persoonlijk van het geboortekaartje gemaakt. Het resultaat is heel mooi geworden. Fijn contact en snelle levering.

Loes

Ik ben super blij met de mooie hernneringsbox. Heel fijn dat ik goede adviezen kreeg, en dat alles zo vlot ging. Een dankbare klant die zeker 'by Bineke' zou aanbevelen.

Janieke

Hele mooie broodtrommel. Waterfles valt tegen

Danielle

Ik had twee herinnerings kisten besteld voor mijn kinderen. Ze zijn super leuk geworden en het was ook super snel bezorgd!

Familie de Kruijk

Wat een mooie herinneringskisten van een uitstekende kwaliteit! De persoonlijke aandacht die je krijgt als klant m.b.t. het ontwerp zijn uitmuntend. Je merkt aan alles dat achter dit bedrijf heel... Wat een mooie herinneringskisten van een uitstekende kwaliteit! De persoonlijke aandacht die je krijgt als klant m.b.t. het ontwerp zijn uitmuntend. Je merkt aan alles dat achter dit bedrijf heel veel liefde en aandacht zit in het maken van hun producten, ik kan het dan ook aan een ieder aanbevelen! :)

Iris

Een herinneringenkist besteld bij By Bineke om alle mooie dingen in te bewaren van onze bruiloft. Voordat ik bestelde via WhatsApp contact gehad en dat contact verliep heel fijn. Er werd goed mee... Een herinneringenkist besteld bij By Bineke om alle mooie dingen in te bewaren van onze bruiloft. Voordat ik bestelde via WhatsApp contact gehad en dat contact verliep heel fijn. Er werd goed mee gedacht en al snel volgde een ontwerp. Binnen een aantal werd het al thuis bezorgd en wauw wat is het mooi geworden! Enorm blij mee!

Larissa Hesseling - de Wolff

Wauw! Wij waren al een tijdje op zoek naar een box om onze dochter haar haaraccessoires in op te bergen en kwamen bij de te gekke kisten van By Bineke uit! Wij wouden graag een bedrukking welke niet... Wauw! Wij waren al een tijdje op zoek naar een box om onze dochter haar haaraccessoires in op te bergen en kwamen bij de te gekke kisten van By Bineke uit! Wij wouden graag een bedrukking welke niet standaard is en mochten deze dan ook aanpassen, wat een super service en mega snelle levering! Het eindresultaat is dan ook super en helemaal naar onze wens!

Stephanie Weijers

Mijn standaard kraamcadeau is tegenwoordig een herinneringenkist. Maar ook voor bruiloften een topcadeau: met een leuke foto of de namen van het bruidspaar erop hebben ze meteen een mooie plek om... Mijn standaard kraamcadeau is tegenwoordig een herinneringenkist. Maar ook voor bruiloften een topcadeau: met een leuke foto of de namen van het bruidspaar erop hebben ze meteen een mooie plek om dierbaren spulletjes te bewaren. Altijd snel contact via de app en snel in huis. We krijgen er leuke reacties op! Echt een aanrader dus.

Mariska

Drie jaar geleden bestelde ik bij By Bineke een herinneringenkist voor mijn dochter. Nu kregen wij een baby neefje en wist ik meteen wat ons kraamcadeautje moest worden, natuurlijk zo'n kist! Echter... Drie jaar geleden bestelde ik bij By Bineke een herinneringenkist voor mijn dochter. Nu kregen wij een baby neefje en wist ik meteen wat ons kraamcadeautje moest worden, natuurlijk zo'n kist! Echter zouden wij 5 dagen na zijn geboorte op vakantie gaan. Ik stuurde by Bineke een berichtje met de vraag of de kist met spoed gemaakt kon worden. Dit was geen enkel probleem, op zondag bestelde ik de kist en op dinsdag had ik hem al binnen. Wat een ontzettend fijne en snelle service! En niet te vergeten: ik heb de mama van ons neefje ontzettend blij kunnen maken met een prachtige kist. Dankjewel by Bineke en tot snel!

Mieke

Wat een prachtige herinnerings kisten heeft Bineke voor mijn kleinzoons gemaakt!
Ik heb ze beide een kist voor hun verjaardag gegeven, zodat ze later een mooi en waardevol aandenken hebben aan hun kindertijd. De kisten zijn met zorg gemaakt en het contact met Bineke was heel prettig !