Saskia van Herwijnen

Goede kwaliteit, snelle levering, persoonlijk contact

Guus van Eil

Hele goede communicatie en fantastisch eindproduct. Zeker een aanrader!

Rachel

Nu 2x wat besteld en beide keren super tevreden over de fijne en snelle service en de producten. 'T was een feestje om 't als kado te geven.

Lieneke

Mijn herinneringskist kwam binnen en in het echt is het nog mooier. De afbeelding wordt vooraf gemaild zodat je nog op of aanmerkingen kan maken. En binnen 3 dagen was hij al binnen. Ontzettend... Mijn herinneringskist kwam binnen en in het echt is het nog mooier. De afbeelding wordt vooraf gemaild zodat je nog op of aanmerkingen kan maken. En binnen 3 dagen was hij al binnen. Ontzettend bedankt Bineke!

Lotje

Heel blij met de producten en daarbij een super snelle service!

Melissa

1 woord geweldig, goeie service vorig jaar 1 set besteld voor me dochtertje, en dit jaar voor me zoontje.
helaas was de pot niet meer te bestellen maar in overleg kon ze de pot toch maken waardoor me dochter en zoon precies de zelfde zet hebben, bedankt voor de mooie lunch set!!!

Minke Obdeijn

Een fijne en snelle service. Makkelijk contact en overleg via de app. Binnen een paar dagen al mijn product binnen gekregen, veel sneller dan verwacht. Al met al heel positief ervaren en kom zeker... Een fijne en snelle service. Makkelijk contact en overleg via de app. Binnen een paar dagen al mijn product binnen gekregen, veel sneller dan verwacht. Al met al heel positief ervaren en kom zeker terug voor nieuwe bestellingen!

Daniëlle

Vorige week contact gehad over een bestelling of het mogelijk was om deze voor een bepaalde datum geleverd te krijgen. Dit was geen probleem en het pakketje kwam enkele dagen later al binnen! De... Vorige week contact gehad over een bestelling of het mogelijk was om deze voor een bepaalde datum geleverd te krijgen. Dit was geen probleem en het pakketje kwam enkele dagen later al binnen! De herinneringskist met foto erop is erg mooi geworden, precies zoals we het in ons hoofd hadden.

Evelien de Wolf

Hele mooie toffe gepersonaliseerde producten 💗

Conny

Herinneringskist besteld met foto van geboortekaartje op deksel: heel mooi geworden. De bewaarzakjes zijn ook ontzettend leuk om er bij te geven. Supersnelle levering en leuk contact.