Patty

GEWELDIG! Wij hebben de Fresk tassen set Blue Whale besteld en wilde ook heel graag de etui in de blauwe kleur. Deze had Bineke niet op voorraad maar heeft deze speciaal voor ons bij besteld. En ook... GEWELDIG! Wij hebben de Fresk tassen set Blue Whale besteld en wilde ook heel graag de etui in de blauwe kleur. Deze had Bineke niet op voorraad maar heeft deze speciaal voor ons bij besteld. En ook hierop kon de naam van onze zoon borduurt worden ondanks dat deze optie niet opgegeven stond.

Ik ben echt meer dan tevreden over Bineke en haar perfecte services! En de Fresk spullen zijn in het echt nog zoveel mooier!!

Kim Vogels

Ontzettend blij met de mooie herinneringskisten en accessoires voor onze 3 kinderen! Heel prettig contact, heel behulpzaam en hele snelle service! Ondanks dat wij gepersonaliseerde artikelen hadden... Ontzettend blij met de mooie herinneringskisten en accessoires voor onze 3 kinderen! Heel prettig contact, heel behulpzaam en hele snelle service! Ondanks dat wij gepersonaliseerde artikelen hadden met foto's was het de volgende werkdag al in huis! Ik ben heel blij met het eindresultaat, heel mooi materiaal en zou By Bineke zeker aanbevelen. Ik word helemaal blij van zien van alle producten op de website dus wellicht ga ik binnenkort weer het eea bestellen ;-)

Ilona Creusen

Snel, mooi en vriendelijk

Anita M.

Origineel kraamcadeau

Loes Willems

Al een aantal keer een mooie kist met geboortekaartje besteld. Twee maal hiervan op korte termijn geregeld en binnen gekregen! Super service!

Reinie

Ik heb een herinneringsbox laten maken in verband met het overlijden van mijn man. Over de gehele deksel van 30x40 was een foto van onze laatste reis samen gedrukt in hoge kwaliteit. Echt heel... Ik heb een herinneringsbox laten maken in verband met het overlijden van mijn man. Over de gehele deksel van 30x40 was een foto van onze laatste reis samen gedrukt in hoge kwaliteit. Echt heel netjes gedaan. De communicatie liep ontzettend goed en de levering was snel en netjes. Ik ben er onwijs blij mee. Aanrader!

Patty ter braak

Ik heb de mepal drink flessen en broodtrommels besteld met super mooi design! De print is prachtig, en de Communicatie is ook echt heel fijn! Bij twijfel over iets nemen ze direct contact met je op!... Ik heb de mepal drink flessen en broodtrommels besteld met super mooi design! De print is prachtig, en de Communicatie is ook echt heel fijn! Bij twijfel over iets nemen ze direct contact met je op! Als je echt iets moois wilt raad ik ByBineke echt aan!

Monique

Super leuke producten, goede communicatie. Ga er zeker nog eens wat bestellen

Lisette Groenewold

Super leuk kraam kado ontvangen nu al zin om het te geven! Ik wilde iets wat nog niet in de shop bestond maar zelfs dit was geen probleem! Leuk leuk leuk!

Femke

Mooie spulletjes en goede uitleg bij het diy pakket