Iris

Super service, ontzettend snelle levering. Meer dan tevreden over mijn bestelling!

Naomi

Ik ben heel blij met het resultaat van de herinneringenkist. Hij is mooier geworden dan verwacht. Goede communicatie én een hele snelle levering!

Daphne

Super snelle levering ondanks de zomervakantie en een heel blije jongetje die straks met een toffe gepersonaliseerde rugzak aan zijn schooljaar kan beginnen!

Dembirly

In 1 woord geweldig

Yvonne

Prachtige kist voor onze zoon. Een feestje om te krijgen met alle inhoud als cadeaus verpakt.

Hanane

Ik had 2 prachtige gepersonaliseerde tassen besteld voor mijn meiden die postnl was kwijtgeraakt. By Bineke heeft een gewedige service geleverd en de tassen nogmaals opgestuurd. Geweldige tassen,... Ik had 2 prachtige gepersonaliseerde tassen besteld voor mijn meiden die postnl was kwijtgeraakt. By Bineke heeft een gewedige service geleverd en de tassen nogmaals opgestuurd. Geweldige tassen, kwaliteit en service. Ik zal daarom ook iedereen aanbevelen om hier te bestellen voor kwaliteit en betrouwbaarheid.

Loes Vanvinckenroye

Super mooi boekentasje. Je krijgt heel erg snel antwoord als je met vragen zit en een snelle service.

Saskia van Herwijnen

Goede kwaliteit, snelle levering, persoonlijk contact

Guus van Eil

Hele goede communicatie en fantastisch eindproduct. Zeker een aanrader!