Je aankoop wordt beschermd

C Schouwenaars

Mijn ervaring is positief

Goede keuze in aanbod

Ik heb nu voor de tweede keer besteld maar ik heb geen kortings code gehad

Simpel bestelling plaatsen, en daarna vlotte levering.
Was de 2e bestelling, en wederom prima afgehandeld

Ja gewoon doen wat ze zeggen.

Han Hendriksen

Al meerdere keren dingen besteld bij dit bedrijf en elke keer snel en correct geleverd.
Laatste opdracht op zondagavond doorgegeven (met soldeerservice) en dinsdagochtend al ontvangen

Correct en snel

n.v.t.

A van Sprundel

Makkelijke/duidelijke site. Dus snel besteld en prima levering. Exact volgens planning. Dus aanrader bij vrienden en kennissen.

Site verloopt snel en is duidelijk

Lambrecht

Zeer eerlijke firma. Pas na mijn bestelling kwamen zij erachter dat het product niet meer voorradig was. Onmiddellijk werd mij een andere oplossing geboden en dit zonder bijkomende kosten. Echt fijn...

Scherpe prijzen, goede kwaliteit en zeer belangrijk om in bepaalde gevallen per 50 cm te kunnen kopen. Vlugge levering en degelijk verpakt.w

Het aanduiden op de site voor verzending via briefpakket of DHL is niet heel duidelijk.

Kabels waren aan de verkeerde kant aan geslagen maar daar kwamen we snel achter. LED strips werken prima en zijn van goede kwaliteit.

Kabels aan de goede kant eropzetten.

Jimmy

Snel en efficient, tevreden klant

Assortiment is up to date

Stefan van der zalm

Juiste informatie via de website dus alles in 1 keer kunnen bestellen

technische goed in elkaar en de juiste producten staan dicht bij elkaar zodat je alles bested wat je nodig hebt.

lijm of kit erbij verkopen aangezien de ledstrip onder water niet blijft zitten. hier kom je pas achter na het opnieuw vullen van het zwembad. dit is erg jammer. de dubbelzijdige plakstrip die op de ledstrip zit is van mindere kwaliteit

Zeer goed

Scherpe prijzen

Top

Netjes verpakt in mooie stevige doos led stip goed aangekomen. zeer snelle levering

snel geleverd,duidelijke wed schop,prijs voor het product