M van ralen

Een prima bedrijf .alles in goede orde ontvangen

Producten intact ontvangen

MC Connect GCV

Zeerpositief Probleem met inhoud verpakking direct opgelost

eenvoudig mee te werken

Rolf-Dieter Böttcher

Schnelle Lieferung auch nach Deutschland. Der vorhandene (nicht direkt sichtbare) Mangel wurde anstandslos und direkt durch die Lieferung eines Ersatzartikel behoben. Das nenne ich echten...

wim lagae

Gewoon vlot

spelen kort op de bal

nee

Nathaniel Marien

Overzichtelijke website met duidelijke productinfo, voorwaarden en additionele info zoals handleidingen faqs en blog.

Stiptheid. Levering binnen de beloofde termijn.
Verpakking is in proportie met de inhoud (wat in heel wat webshops niet altijd het geval is).

Hobbiist

Snelle levering en snel antwoord op technische vragen - gecombineerd met LED specialiteiten die niet makkelijk elders te vinden waren.

Producten zijn helder beschreven, goede aanduiding welke onderdelen bij elkaar passen, en scherpe prijzen

Technische uitleg van solderen - voor de specialiteiten als de waterdichte componenten kan beter. Enkele foto’s zeer lage resolutie

Everything fine

Checking of orders manually,
Giving feedback to customer in case of discepancies, fast responses

Steve

Does what it says on the tin. Would be good if it came supplied with fixings. That would give it 5*

Brian De vries

Ik heb ze mischien niet helemaal op de juiste manier gebruikt door ze onder me brommer te plakken. Helaas geen draden bij dus ik moest zelf vast solderen. Ze gaven we mooi rood en redelijk fel...

Snel binnen
Goedloop
Fel licht
Mooi rood

Laat er draaidjes bij komen en een stukje zonder rubber

Keesmekers

Je word netjes en snel behandeld,de bestelling is snel geleverd en een mooie felle kleur in de avond uren.

Voor mijn ervaring een fijn bedrijf wat Kiala doorgegeven heb aan twee vrienden

Kort gezegd,nee