Super

Beste klant,

Fijn dat u onze dienst zo goed heeft ervaren! Wij zijn blij dat alles naar wens is gegaan en zien u graag nog eens terug.

minicamping schonewille

Prima ervaring met dit bedrijf. Toen ik mijn aangeleverde print niet op de juiste grote kon aanleveren hebben zij dat uit eigen beweging gedaan. En alles in keurig overleg. Het eindresultaat was dan...

Meedenken en geen 8 tot 5 mentaliteit. Uitstekende kwaliteit

Beste klant,

Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor.
We zien u graag weer terug bij Businesstickers!

Hartelijke groet,

Team Businessstickers.nl

Prima product, goede, snelle levering!

Prima product, goede, snelle levering!

Beste klant,

Goed om te horen alles goed is gegaan met de levering.
Fijn dat onze dienst goed is bevallen, we hopen u graag nog eens terug te zien als klant!

Perfect

Snelle service en levering

Beste Sonja,

Hartelijk dank voor deze prachtige recensie! Fijn dat we u zo goed hebben kunnen helpen. Hopelijk mogen we u snel nog eens verwelkomen als klant.

Frank Hermens

Vrijdag besteld en gevraagd of ze uiterlijk de dinsdag erop zouden leveren. Dinsdag niets ontvangen en geen reactie gehad. Ergo, ben ontevreden.

Beste klant,

Vervelend om te horen dat u uw stickers niet op tijd heeft ontvangen!
Wij hebben uw order in ons systeem nagekeken. Hieruit blijkt dat de order met het label ‘snellere levering’ in productie is genomen en het pakket op maandag 23-07-2018 bij ons de deur uit is gegaan (binnen uw termijn). Normaliter heeft de klant het dan de volgende dag in huis. Dit is ook de reden waarom wij geen extra contact op hebben genomen. Wij waren namelijk in de veronderstelling dat het pakket correct aan was gekomen. De dagen daarna hebben wij ook niks vernomen, dus tot deze beoordeling hebben wij ook geen weet gehad van deze vertraging.

Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat het zo gelopen is. Maar aangezien het postproces buiten ons verloopt, kunnen wij hier helaas niks aan doen. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u ons bellen op 0316 712 075. Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.

Stichting Brandweerford 1937

Prima afhandeling van onze bestelling. Voldeed aan de verwachtingen

Eenvoudige wijze van online bestellen en het daarna ontvangen van een drukproef. De klanr kan nog een laatste check doen.

Langeveld

Tweede keer dat ik Autostickers besteld heb. Dit keer wat haast erbij gehad ivm sponsor auto die naar de rally moest.
Met spoed besteld en dankzij de snelle service toch nog op tijd ontvangen....

Klantgericht, meedenkend, goed product.

Beste Michael,

Goed om te horen dat onze oplossing het gewenste resultaat heeft gegeven. Veel succes gewenst bij de rally en we hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen als klant!

Hartelijk groet,

Team Businessstickers

Triple Party Productions

Ondanks een persoonlijke bestelfout.. heeft Businessstickers.nl wel een passende oplossing weten te vinden. Kwaliteit stickers niks op aan te merken. Bedankt!

Klantenservice en betrokkenheid.

DeWitVanderVelden

Goede communicatie als je vragen hebt.
Je vragen worden correct en altijd beantwoord.

Flexibiliteit
Goede prijs/kwaliteit
Hoog service niveau

Beste Klant,

Top dat u zo tevreden bent! Klantenservice is voor ons erg belangrijk en het is fijn on te horen dat dit goed uitgedragen wordt. Hartelijk dank voor uw review en hopelijk tot een volgende keer.

Team Businesstickers.nl

Zowel het ontwerpen als de levering waren uitstekend.

Het zelf kunnen ontwerpen met een goede software. Prima.

Beste Klant,

Wat een toffe beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Wij hopen dat we u snel weer terug mogen zien!