I-MB

Correcte gasten, de stickers zijn prima zelf te plakken.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben de samenwerking ook als zeer prettig ervaren. Mooi dat het gelukt is om de stickers zelf te plakken. Mocht u nog eens stickers nodig hebben, zien we u graag terug in onze webshop!

budget bikes

PRIMAS ervice

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat onze service en levering u goed bevallen is. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop!
Met vriendelijke groet,...

Mirjam Vissers Artwork

Vlotte verwerking, goede prijs/kwaliteit verhouding en uiteindelijk een mooie sticker. Bovendien vooraf een drukproef zodat je goed kunt zien hoe het gaat worden en eventueel nog iets kunt aanpassen.

persoonlijke benadering en de drukproef

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review bij Businessstickers.nl.
Wij zijn blij om te horen dat de sticker en de dienstverlening goed bevallen is.
Graag staan wij in de toekomst nog...
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review bij Businessstickers.nl.
Graag staan wij in de toekomst nog eens voor u klaar!

Particulier

100% OK

"Bezorging binnen 5 tot 7 werkdagen:" bestelde was al binnen 2 werkdagen bezorgd! Plumeau!

Prima service, denken met je mee.

Prima service, goede bereikbaarheid via mail en snelle reactie op vragen.

Goede en snelle reactie op vragen via mail.
Product voldoet aan al mijn verwachtingen.

fretan.nl©demolition advice

Netjes afgehandeld
goede feedback ivm ontwerp

De klantvriendelijkheid was top. De reactietijd op emails was kort. De communicatie was duidelijk.

Ze waren erop gericht mij zo snel mogelijk te helpen.

Beste klant,
Hartelijk dank dat u een review heeft achtergelaten. Goed om te horen dat onze klantenservice en communicatie een sterk punt is! Dit is bij ons een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening, dus een bevestiging hiervan is voor ons zeer welkom. Wij wensen u veel plezier van de stickers en hopelijk nog eens tot ziens!

Jet married

Ervaring: positief

Goede communicatie, snelle levering en bovenal kwalitatief goed product!

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat het proces naar wens is gelopen.
U bent uiteraard later weer van harte welkom in onze webshop!
Met vriendelijke...
Beste Klant,
U bent uiteraard later weer van harte welkom in onze webshop!

AG Service

Perfect product afgeleverd

Goede communicatie.

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw positieve review! Heel fijn om te horen dat onze communicatie een sterk punt is! Hier streven wij ook naar, dus het is dan mooi om te zien dat dit ook tot goede resultaten leidt. Wij hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop!