Afonso Pereira

Prima ervaring!

Snelle en nauwkeurige levering voor een prima prijs.

Beste Klant,
Top dat u ons aanbeveelt! We zijn blij dat u onze dienstverlening zo goed ervaren heeft. Mocht u later nog eens stickers nodig hebben, kunt u ons uiteraard altijd benaderen....

Vrolijkebeelden.nl

Goede service

Goed persoonlijk contact indien gewenst.

Beste Klant,
Goed om te horen dat uw tevreden bent! We vinden kwaliteit en advies erg belangrijk, dus heel mooi dat dit ook zo ervaren wordt. U bent in de toekomst ook weer van harte welkom!
Team Businessstickers.nl

Makkelijk aan te maken product, snelle levering

Goede kwaliteit, niet duur

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat de magneetstickers zo goed bevallen en de kwaliteit naar wens is. We zien u graag nog eens terug in onze webshop!
Met...

makkelijk, snel

Beste Klant,
Fijn dat u onze dienstverlening als goed heeft ervaren. We wensen u veel plezier van de stickers en zien u graag een volgende keer terug!
Team...

Beckton Dickinson

Super

Goede website en persoonlijk contact

Beste Klant,
Dank voor uw positieve review. Fijn dat onze service goed is bevallen, uiteraard bent u een volgende keer weer van harte welkom!
Team...

Seatrendz Lifestyle

Goede controle van bestelling en voorstel voor verbetering van mijn bestelling. Tevens erg snelle levering ivm spoed bestelling.

Zeer goede service

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat onze stickers en dienstverlening zo goed bevallen zijn! Uiteindelijk willen wij ons hier in onderscheiden, dus met zo'n positieve terugkoppeling zijn wij zeer tevreden. Wij wensen uw heel veel plezier van de stickers en hopen u graag nog eens terug te zien.
Team Businessstickers.nl

Goed: prima product, goede prijs, snelle levering en prettig contact

Aangesloten in voortgang proces en goede prijs

Beste Klant,
Hartelijk dank voor deze positieve woorden! Goed om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen. Toevallig zagen wij u gisteren rijden en de stickers staan super op uw auto! Mochten we in de toekomst nog eens kunnen helpen, staan we graag weer voor u klaar.

Gastouderopvang Kukel&Saantje

Helemaal tevreden šŸ˜Š

Persoonlijk contact, snelle levering, goede service

Beste Klant,
Dank voor uw positieve review! Top dat u (weer) stickers bij ons heeft besteld. We zijn blij om te horen dat het nog steeds tevreden bent. We wensen u veel plezier van de stickers en zien u graag een volgende keer terug!

MCHL grafisch ontwerp

Overzichtelijke site waar het makkelijk bestellen is.

Proefdruk en prima kwaliteit en levertijd.

Beste Klant,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat onze dienstverlening goed bevalt. We hopen u graag nog eens te verwelkomen in onze webshop.
Met vriendelijke groet,...

Vriend BV

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Snelle reactie op mijn offerte aanvraag en keuring stickers goed verpakt aangeleverd gekregen

snel en prima klantenservice

Beste klant,
(Alsnog) bedankt voor uw positieve reactie. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en zien u graag nog eens terug!