Goede ervaring, snelle reactie op mails en vragen

De Klusserie

Heel fijn geholpen door Kevin en ben heel erg tevreden met het resultaat.

Enthousiast, beleeft, kundig en gedreven.

JL Schilderwerken

Netjes en snel geleverd, TOP

Gunstige prijs

timmerbedrijf vogelzang

Na verkeerde stickers te hebben ontvangen,werd dit perfect opgelost en kreeg dierect nieuwe stickers die wel voldoen,perfecte service

luisteren goed en zorgen voor een oplossing

Schenk Engineering

Zeer goede service, erg behulpzaam en ze hebben zelfs mijn bedrijfslogo naar wens aangepast, zonder extra betaling bovenop de stickerprijs. Stickers waren ook erg snel geleverd dus erg tevreden met... Zeer goede service, erg behulpzaam en ze hebben zelfs mijn bedrijfslogo naar wens aangepast, zonder extra betaling bovenop de stickerprijs. Stickers waren ook erg snel geleverd dus erg tevreden met alles.

Communicatie, service, levertijd en kwaliteit.

Goed en flexibel

O.M. Klus & Montage

Heel erg goed al een aantal bestellingen geplaatst en elke keer super geholpen!

Denkt mee met de klant, zijn snel, en ziet er super uit.

Reactie Businessstickers.nl:

Geachte klant, Wat fijn dat u zo tevreden bent! Goede service staat bij ons hoog vaandel, het is goed om te horen dat wij dit goed uitdragen. Wij danken u hartelijk voor uw review en hopen u... Geachte klant, Wat fijn dat u zo tevreden bent! Goede service staat bij ons hoog vaandel, het is goed om te horen dat wij dit goed uitdragen. Wij danken u hartelijk voor uw review en hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Uitstekende service en goede kwaliteit.

Service

Reactie Businessstickers.nl:

Geachte klant, Fijn om te horen dat u tevreden bent met u sticker en onze service. Wij wensen u veel plezier van uw sticker en hopen u nog eens terug ze zien op onze website! Met vriendelijke... Geachte klant, Fijn om te horen dat u tevreden bent met u sticker en onze service. Wij wensen u veel plezier van uw sticker en hopen u nog eens terug ze zien op onze website! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Danny Janssen Timmer- & klusbedrijf

Snelle levering van het product en precies naar verwachting