Klaas Blaauw

Denken mee

Beste klant,
Dank voor uw review! Fijn dat onze service (en hopelijk ook onze stickers :D ) goed bevallen zijn. U bent uiteraard een volgende keer weer van harte welkom!
Met vriendelijke...

Patrick Feiteira

Snel, eenvoudig en efficient.

Heldere communicatie, snelle productie, betaalgemak.

Beste klant,
Dank voor uw positieve woorden! Goed om te zien dat u goed wegwijs kon worden en dat we u gericht hebben kunnen helpen. We wensen u (alsnog) veel plezier van de stickers en zien u graag weer terug in onze webshop!

rrzvl

Prima service

duidelijke website

Beste klant,
Dank voor uw positieve review! Fijn dat de site zo duidelijk is en u tevreden bent met uw stickers. Graag tot ziens!

Robert firma Rill

Zeer positief

Beste klant,
Dank voor uw review. Alsnog veel plezier van de stickers en graag gedaan!

Gijs Kroon

Mijn ervaring is geweldig. Snel en zeer hoogwaardig materiaal.
Ook prettig geholpen.

Het materiaal en afbeelding is zeer goed. In dit geval is de sticker net zo duidelijk als de foto zelf, En het kleef gedeelte is geweldig.

Beste klant,
Top om te horen dat het materiaal zo goed bevalt! We hopen dat u nu nog steeds plezier heeft van uw stickers. Graag gedaan en wellicht tot ziens in onze webshop.
Met...

Steenhuizen-installatieservice

Goede service

Goede communicatie, behulpzaam en goede kwaliteit

Fotomakerij

Autostickers besteld

Behulpzaam bij omzetten bestand. Goede kwaliteit sticker

VeraMarjoleine fotografie

Ik heb autostickers besteld van mijn logo voor aan beide kanten op de deuren.

Goede communicatie, snelle levering, goede kwaliteit.

Via webshop

Grote collectie

Revshop

Top

Snel geleverd

Beste Klant,
Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en uw positieve review. We zijn blij dat uw spoedorder goed aangekomen is. Mocht u later nog eens stickers of magneetplaten nodig hebben, kunt u ons altijd een berichtje sturen!