Snelle levering. Makkelijk te bestellen.

Antje

Goede artikelen, goede service.

Een heel sterk punt, wat wij geweldig vonden was: Wij hadden gebeld, maar we kregen een bandje dat ze niet bereikbaar waren. Tot onze verbazing kregen wij even later een telefoontje terug! Dit is toch geweldig. Tegenwoordig mag je blij zijn als je nog terug gebeld word. TOP! Dit is nog de beste service!!

MCHL grafisch ontwerp

Duidelijke site waar het makkelijk bestellen is. Kom je er onverhoopt niet uit is een mailtje of telefoontje genoeg en je krijgt alle hulp die nodig is voor de juiste bestelling op maat...

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste klant,

Bedankt voor deze positieve review! Wij proberen onze dienstverlening zoveel mogelijk af te stellen op de klant, het is fijn om te zien dat dit ook zo ervaren wordt. Dank voor het vertrouwen en graag zien we u nog eens terug in onze webshop.

HondGezondShop

Goede prijzen, kwalitatief hoogwaardige magneet reclame borden waar ik zeer tevreden mee ben!

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Wij zijn blij te horen dat de magneetstickers goed bevallen en wensen u veel plezier ervan. Het doet ons goed te zien dat u ook al een 2e bestelling geplaatst heeft. Uiteraard gaan wij ons best doen om deze stickers net zo goed af te leveren. Hartelijk dank hiervoor!

Team Businessstickers.nl

Prima ervaring, mooie stickers geleverd voor een betaalbare prijs.

Goede communicatie, geven goede adviezen.

Beste Klant,

Hartelijk dank voor u positieve review! We zijn blij dat u onze dienstverlening als goed ervaren heeft. Wij zien u graag nog eens terug in onze webshop!

Manon Sprenkeler Design

Ik heb mijn bestelling bij Businessstickers.nl als zeer prettig ervaren. Het bestellen ging gemakkelijk en ik ontving de drukproef spoedig. Binnen een week had ik de stickers in huis en dankzij de...

Het ontvangen van een drukproef en de video op de website hoe te monteren.

Beste Manon,

Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad! We streven ernaar om onze klanten zo goed en duidelijk mogelijk te helpen, dus dan is het mooi om te horen dat dit ook zo wordt ervaren. Heel veel plezier met uw stickers en wellicht tot een volgende keer!

Gabriel Eier stoffeerders

Perfect, na dat het bestand wat ik had aangeleverd niet voldeed, keurig via mail contact gehad dat ze dat konden oplossen voor mij. Uitterraad tegen een vergoeding, maar daarvoor keurig...

Goede communicatie!

Beste Gabriel,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij proberen om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, zowel in communicatie als dienstverlening. Dan is het erg fijn om te horen dat klanten dit goed ervaren. We wensen u veel plezier met uw magneetstickers en hopen u nog eens terug te zien!

Team Businessstickers.nl

Voor mijn auto heb ik 3 stickers besteld. 2 Contour gesneden stickers die erg mooi zijn geworden. En ook 1 transparante sticker. Helaas is deze sticker niet zo mooi. De randen van de sticker zijn...

Beste klant,

Dank voor uw review. Er is inderdaad een miscommunicatie van onze kant geweest betreft de transparante sticker. Fijn om te horen dat we dit uiteindelijk goed op hebben kunnen lossen. Ondanks het ongemak hoop ik dat we u nog vaker terug mogen zien in onze webshop!

Curaçao jeep experience

Geweldig, besteld vanuit Curaçao en de communicatie was super. Doorgegeven wat ons wens was en ze maakten het. Op laten sturen naar vrienden die hier kwamen alles top geregeld

Goede snelle communicatie en meedenken

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en onze service. Graag hopen wij u nog eens terug te zien in onze webshop!