MCHL grafisch ontwerp

Overzichtelijke site waar het makkelijk bestellen is.

Proefdruk en prima kwaliteit en levertijd.

Vriend BV

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg goed. Snelle reactie op mijn offerte aanvraag en keuring stickers goed verpakt aangeleverd gekregen

snel en prima klantenservice

liftguide BV

Supersnel met een spoedopdracht!, Communicatie Top! ze stellen de juiste vragen, to the point, en geen flauwekul. Verder doen ze "heel normaal" gewoon wat je graag wilt. Kortom ze spelen heel goed... Supersnel met een spoedopdracht!, Communicatie Top! ze stellen de juiste vragen, to the point, en geen flauwekul. Verder doen ze "heel normaal" gewoon wat je graag wilt. Kortom ze spelen heel goed in op de klant. (als je dit leest denk je: deze heeft aandelen:) Niet dus. Top service!

snel, to the point, gewoon goed, om niet te zeggen top!

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw fantastische woorden! Bij deze kunnen wij inderdaad bevestigen dat u geen aandelen heeft bij ons haha. ;) Wel willen we u hartelijk danken voor het vertrouwen... Beste klant, Hartelijk dank voor uw fantastische woorden! Bij deze kunnen wij inderdaad bevestigen dat u geen aandelen heeft bij ons haha. ;) Wel willen we u hartelijk danken voor het vertrouwen in onze diensten. Super dat alles ondanks de korte termijn op tijd is geleverd en tevreden is bevonden. U bent een volgende keer uiteraard weer van harte welkom bij ons! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

anonymous

vlot

Reactie Businessstickers.nl:

Beste Klant, Wij danken u voor uw review. Fijn dat u onze dienstverlening als goed heeft ervaren. U kunt in de toekomst uiteraard ook weer in onze webshop terecht! Met vriendelijke groet,... Beste Klant, Wij danken u voor uw review. Fijn dat u onze dienstverlening als goed heeft ervaren. U kunt in de toekomst uiteraard ook weer in onze webshop terecht! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Tuinrealisatie van den Brink

Top en goed meegedacht en gecommuniceerd

Reactie Businessstickers.nl:

Beste Klant, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat onze klantenservice en productie u goed hebben kunnen helpen. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop, u bent in... Beste Klant, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn blij dat onze klantenservice en productie u goed hebben kunnen helpen. Graag zien we u nog eens terug in onze webshop, u bent in ieder geval van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

anonymous

Aflever tijd,en hoe het afgeleverd wordt

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant, Dank voor uw review! Fijn dat de bestelling goed aangekomen is. Wij wensen u veel plezier van uw stickers. Uiteraard bent u in de toekomst ook weer van harte welkom bij ons! Met... Beste klant, Dank voor uw review! Fijn dat de bestelling goed aangekomen is. Wij wensen u veel plezier van uw stickers. Uiteraard bent u in de toekomst ook weer van harte welkom bij ons! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

De Sfeermakerij

Eenvoudig bestellen via internet, goede kwaliteit stickers en makkelijk aan te brengen

Snelle levering, ter controle ontvang je de drukproef, goede kwaliteit stickers

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor deze positieve review. We zijn blij dat de stickers goed bevallen en hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop voor een (her)bestelling! Met... Beste klant, Hartelijk dank voor deze positieve review. We zijn blij dat de stickers goed bevallen en hopen u graag nog eens terug te zien in onze webshop voor een (her)bestelling! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Mijn ervaring met dit bedrijf is prima. De bestelling is makkelijk te plaatsen en levertijd prima

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant, Fijn om te horen dat uw ervaring met ons positief is bevallen. Mocht u later nog eens stickers nodig hebben, bent u uiteraard van harte welkom in onze webshop! Met vriendelijke... Beste klant, Fijn om te horen dat uw ervaring met ons positief is bevallen. Mocht u later nog eens stickers nodig hebben, bent u uiteraard van harte welkom in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle levering én goede service.

Een klacht werd zeer netjes en snel opgelost, waarbij er vooraf telefonisch overlegd werd. Echt netjes.

Reactie Businessstickers.nl:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! Heel fijn om te horen dat er na overleg inderdaad een goede oplossing is gevonden. Een goede klantenservice en meedenken met onze klanten staan bij... Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! Heel fijn om te horen dat er na overleg inderdaad een goede oplossing is gevonden. Een goede klantenservice en meedenken met onze klanten staan bij ons hoog aangeschreven, dus het is goed om te zien dat dit ook bereikt wordt, zelfs na een klacht. Wij zien u in de toekomst graag nog eens terug in onze webshop, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Team Businessstickers.nl

Martina Ševčíková

Amazing experience, professional approach. They do know what they are doing and will always help you to get exactly what you have in your mind. Very high quality vinyl, shipped as stated on the... Amazing experience, professional approach. They do know what they are doing and will always help you to get exactly what you have in your mind. Very high quality vinyl, shipped as stated on the website. Big plus for the printing proof what they will send after the order and the video “how to” on their website. When I need a sticker, I know where to go next time ❤️

Communication
Professional
Fast
High quality

Reactie Businessstickers.nl:

Dear costumer, It's so great to hear all those positive words! Thank you for your kindness. We are glad that we could help you to get a nice sticker. We would love to see you next time in our... Dear costumer, It's so great to hear all those positive words! Thank you for your kindness. We are glad that we could help you to get a nice sticker. We would love to see you next time in our shop! Kind regards, Team Businessstickers.nl