Marcel Fiehler

Super

Snelle en goede service

Heugman B.V.

Hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Oplossing gericht

mdgklus

Voor de tweede keer stickers besteld voor mijn bedrijfswagen. De eerste keer was het al fantastisch maar nu ook weer naar alle tevredenheid. Ook het telefonisch contact was zeer fijn en vriendelijk.... Voor de tweede keer stickers besteld voor mijn bedrijfswagen. De eerste keer was het al fantastisch maar nu ook weer naar alle tevredenheid. Ook het telefonisch contact was zeer fijn en vriendelijk. Mocht u stickers bestellen kan ik u dit bedrijf zeker aanraden.

Fijne stickers en zeer goed zelf te plakken. Zeer klant vriendelijk en goede levering

Reactie Businessstickers.nl:

Bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te horen. Met hartelijke groet, Maurice

Niels

Prima, autoreclame besteld, helaas door verzendwijze (strak opgerold) erg hobbelig geworden waardoor aanbrengen niet erg gemakkelijk ging

Prijs

Beste Niels,
Beste Niels,
Bedankt voor je review en feedback. Dat is zeker niet de bedoeling. We besteden juist aan het inpakken altijd extra zorg. Ik ga het intern bespreken en zorgen dat we in het vervolg hier extra rekening mee houden.
Wij hopen je volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. ^ Maurice

Ingrid

Niets anders dan lof!!

Goede communicatie via mail, mooi produkt en netjes aangeleverd

Reactie Businessstickers.nl:

Bedankt voor je mooie review Ingrid!

Bongaertstimmerwerken

Levering en contact

J.Rietra

Gewoon goed

snelle levering en en correcte uitvoering van de tekst.

Boerderij Hazenveld

Goede service!

Ze denken mee.

Work4ce

Goede snelle en correcte service

meedenken en kwaliteit, duidelijkheid over product

Thanatopraxie Rens de Peijper

Super kwaliteit stickers, precies zoals aangegeven op de website. Snelle levering en correcte informatie. Heel fijn.

Heel duidelijke website, goede vindbaarheid producten.

Reactie Businessstickers.nl:

Beste Paula, bedankt voor je waardevolle review! Nog een fijne dag. Hartelijke groet, Maurice