prive

De autostickers zijn perfect gedrukt en van hoge kwaliteit!

Hoge kwaliteit, snelle service, stickers zijn makkelijk aan te brengen

Oudshoorn witgoed Leiden

Prima kwaliteit, niks mis mee en makkelijk zelf te plakken, zelfs als er iets fout lost dit bedrijf het prima op, top!

Goede controlle, duidelijk verhaal

Nvt

Goede en snelle service, mooi product

Extra dienstverlening

Nanda

Super makkelijk te bestellen via website, en heel tevreden met resultaat!

Heel makkelijk om online te bestellen en uitvoering heel goed.

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat de stickers bevallen en de website duidelijk was. Veel plezier van de stickers en graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,...

n.v.t. privé W Scheepmaker

Simpel Goed!

Goede kwaliteit afbeelding

Beste klant,
Super, heel fijn dat de stickers goed bevallen. Simpel en goed, daar doen we het voor!

Marco Koreman

Prima kwaliteit sticker. Voor ons een probeersel voor op de auto, maar we gaan zeker nieuwe bestellen!

Kwaliteit

Beste klant,
Dank voor de positieve review. Fijn dat de sticker door de test is gekomen ;) We zien de vervolgbestelling graag tegemoet!

Boerderij Hazenveld

Eenvoudig bestelproces, snelle levering

eenvoudig bestelproces, snelle levering

Beste klant,
Hartelijk dank voor deze top review! We wensen jullie veel plezier van de stickers en zien jullie graag nog eens terug.

natuursteenservice

Snelle reactie , meedenken

service

Beste klant,
Fijn dat onze klantenservice zo goed bevallen is. Ook fijn dat u hier een positieve review voor geeft ;) We wensen u veel plezier van de stickers. Uiteraard bent u een volgende keer weer van harte welkom!
Team Businesssstickers.nl

Kwaliteit voor een prima prijs...

Klant vriendelijk...

Beste (vaste) klant,
Fijn dat na al die tijd onze stickers nog steeds bevallen! Hartelijk dank voor de review en tot de volgende bestelling! :)
Team...
Beste (vaste) klant,

Qmusic

Super service, alles snel geregeld

Snelle service

Beste klant,
Super dat we jullie met deze spoedklus konden helpen. We vinden het heel fijn dat het goed verlopen is, hartelijk dank voor de positieve beoordeling. Heel veel plezier ervan en wellicht tot ziens!