Overzichtelijke site waar het makkelijk bestellen is voor een prima prijs en een perfecte kwaliteit!

Service... altijd proefdruk...

Reactie Businessstickers.nl:

Hartelijk voor de positieve reactie! Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer weer.

Aircozelfplaatsen

De auto magneten zou ik niet aanraden. De magneten hebben er bij mij +-6maand aangehangen. Zowel op de camionette van mij als die van mijn hulp komen er roestplekken waar de magneet hangt. Het vocht... De auto magneten zou ik niet aanraden. De magneten hebben er bij mij +-6maand aangehangen. Zowel op de camionette van mij als die van mijn hulp komen er roestplekken waar de magneet hangt. Het vocht blijft achter de magneet zitten en kan niet weg. Ik heb de magneten nu verwijderd en zal ze niet meer gebruiken, jammer.

Levering is correct verlopen.

Reactie Businessstickers.nl:

Beste Heer, vervelend om te horen dat dit probleem bij u is ontstaan. Dit is inderdaad ook niet de bedoeling bij magneet stickers om deze zo lang erop te laten zitten zonder af en toe te... Beste Heer, vervelend om te horen dat dit probleem bij u is ontstaan. Dit is inderdaad ook niet de bedoeling bij magneet stickers om deze zo lang erop te laten zitten zonder af en toe te verwijderen. Dit geven wij ook aan op onze website. Wellicht is deze boodschap ook niet goed overgekomen. Magneetstickers zijn bedoeld voor tijdelijke toepassingen en anders adviseren wij een permanente bestickering. Als u verder nog vragen of advies nodig heeft kunt u ons altijd bereiken.

ElseWhere Ontwerpt

Fijne samenwerking, makkelijk te bereiken en professionele product

Natuurlijk staat het eindproduct bovenaan maar ook de telefonische bereikbaarheid is erg goed

Designed by Ilse

Fijne samenwerking, denken mee

Klantgericht

Rob

Goede snelle levering

van Dijk

Eerste bestelling geplaatst, en meer dan tevreden.

Snelle levering en een mooi product

Sneakuniq

Super service en blij met het product!

Goede communicatie en snelle levering. Ik zal in de toekomst zeker weer bestellen!

HeBo Foto Zwolle

Snelle levering, zeker voor een vervolg vatbaar.

Zeer mooie kwaliteit.

R. Goede

Tevreden met het meedenken en net resultaat.

Kwaliteit

F.E.R.-beveiligingsadviesbureau

Levering stickers duurde langer dan verwacht

kwaliteit stickers oké

Beste klant,
Beste klant,
Hartelijk dank voor deze review. We zijn blij dat de stickers bevallen. De levering was inderdaad in uw geval incidenteel heel iets uitgelopen door een onverwachte piek, onze excuses hiervoor!