goedkopehelmen.nl

Goede ervaring, stickers zijn scherp uitgeprint. Tevreden!

Scherp geprint

Pieter Sonneveld

Snel, makkelijk, prima kwaliteit

Praktisch

Leon Industriële Diensten

Top

Snel en duidelijk geregeld

VV Susterse Boys

Goede communicatie en prima product.

Kwaliteit geleverd product.

Ruben

Top!

Prijs en snelheid

Droomfijn

Heel erg goed geholpen met het aanleveren van betere foto’s. In eerste instantie was het aangeleverde bestand qua kwaliteit niet goed genoeg, ook een iets andere afmeting zou beter zijn voor de... Heel erg goed geholpen met het aanleveren van betere foto’s. In eerste instantie was het aangeleverde bestand qua kwaliteit niet goed genoeg, ook een iets andere afmeting zou beter zijn voor de kwaliteit. Dit heb ik als erg prettig ervaren, omdat het geleverde artikel heel mooi is geworden!

Medewerker welke meedenkt over de kwaliteit van de aangeleverde foto’s

Marcel Fiehler

Super

Snelle en goede service

Heugman B.V.

Hebben een goede ervaring met dit bedrijf

Oplossing gericht

mdgklus

Voor de tweede keer stickers besteld voor mijn bedrijfswagen. De eerste keer was het al fantastisch maar nu ook weer naar alle tevredenheid. Ook het telefonisch contact was zeer fijn en vriendelijk.... Voor de tweede keer stickers besteld voor mijn bedrijfswagen. De eerste keer was het al fantastisch maar nu ook weer naar alle tevredenheid. Ook het telefonisch contact was zeer fijn en vriendelijk. Mocht u stickers bestellen kan ik u dit bedrijf zeker aanraden.

Fijne stickers en zeer goed zelf te plakken. Zeer klant vriendelijk en goede levering

Reactie Businessstickers.nl:

Bedankt voor je mooie review! Heel fijn om te horen. Met hartelijke groet, Maurice

Niels

Prima, autoreclame besteld, helaas door verzendwijze (strak opgerold) erg hobbelig geworden waardoor aanbrengen niet erg gemakkelijk ging

Prijs

Reactie Businessstickers.nl:

Beste Niels,
Beste Niels,
Bedankt voor je review en feedback. Dat is zeker niet de bedoeling. We besteden juist aan het inpakken altijd extra zorg. Ik ga het intern bespreken en zorgen dat we in het vervolg hier extra rekening mee houden.
Wij hopen je volgende keer weer van dienst te kunnen zijn. ^ Maurice