Robert firma Rill

Zeer positief

Beste klant,
Dank voor uw review. Alsnog veel plezier van de stickers en graag gedaan!

Gijs Kroon

Mijn ervaring is geweldig. Snel en zeer hoogwaardig materiaal.
Ook prettig geholpen.

Het materiaal en afbeelding is zeer goed. In dit geval is de sticker net zo duidelijk als de foto zelf, En het kleef gedeelte is geweldig.

Beste klant,
Top om te horen dat het materiaal zo goed bevalt! We hopen dat u nu nog steeds plezier heeft van uw stickers. Graag gedaan en wellicht tot ziens in onze webshop.
Met...

Steenhuizen-installatieservice

Goede service

Goede communicatie, behulpzaam en goede kwaliteit

Fotomakerij

Autostickers besteld

Behulpzaam bij omzetten bestand. Goede kwaliteit sticker

VeraMarjoleine fotografie

Ik heb autostickers besteld van mijn logo voor aan beide kanten op de deuren.

Goede communicatie, snelle levering, goede kwaliteit.

Via webshop

Grote collectie

Revshop

Top

Snel geleverd

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw aanbeveling en uw positieve review. We zijn blij dat uw spoedorder goed aangekomen is. Mocht u later nog eens stickers of magneetplaten nodig hebben, kunt u ons altijd een berichtje sturen!

Afonso Pereira

Prima ervaring!

Snelle en nauwkeurige levering voor een prima prijs.

Beste Klant,
Top dat u ons aanbeveelt! We zijn blij dat u onze dienstverlening zo goed ervaren heeft. Mocht u later nog eens stickers nodig hebben, kunt u ons uiteraard altijd benaderen....

Vrolijkebeelden.nl

Goede service

Goed persoonlijk contact indien gewenst.

Beste Klant,
Goed om te horen dat uw tevreden bent! We vinden kwaliteit en advies erg belangrijk, dus heel mooi dat dit ook zo ervaren wordt. U bent in de toekomst ook weer van harte welkom!
Team Businessstickers.nl

Makkelijk aan te maken product, snelle levering

Goede kwaliteit, niet duur

Beste Klant,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn om te horen dat de magneetstickers zo goed bevallen en de kwaliteit naar wens is. We zien u graag nog eens terug in onze webshop!
Met...