Plantise bv

Prima snelle levering van de juiste sticker

kwaliteit

Beste klant,
Dank voor uw positieve review, fijn dat de stickers goed bevallen! U bent een volgende keer uiteraard ook weer van harte welkom.
Team...

Klant

Goede klantenservice

Bestand bleek niet groot genoeg voor scherpe afdruk. Kreeg zonder problemen mijn geld terug. Tip voor Businessstickers.nl: zorg dat klanten vóórdat ze betalen kunnen checken of een bestand voldoet... Bestand bleek niet groot genoeg voor scherpe afdruk. Kreeg zonder problemen mijn geld terug. Tip voor Businessstickers.nl: zorg dat klanten vóórdat ze betalen kunnen checken of een bestand voldoet aan de eisen :)

Beste klant,
Dank voor uw review en uw feedback. We zijn doorlopend bezig met updates in de website en dit is al lang een wens van ons. Het zou dus goed kunnen dat dit over een tijdje wel kan! Voor nu fijn dat we het goed en duidelijk af hebben kunnen handelen. We hopen dat u alsnog een mooie sticker heeft kunnen laten maken en zien u graag nog eens terug!

Verkade inspecties

Prettige service, tot dat er iets mis is....

Goede service om het product zo goed mogelijk aan te leveren

Beste klant,
Vervelend dat de eerste levering van de stickers niet goed is gegaan. Dit was inderdaad een fout van onze kant. Van wat ik heb begrepen, is er een kosteloze herstellevering gedaan en is deze wel goed gegaan. We hopen dat u hiermee alsnog tevreden bent. Uiteraard bent u alsnog van harte welkom mocht u nog nieuwe stickers nodig hebben.

Testservice Noord

Prima zoals afgesproken geleverd

Doen wat ze zeggen

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve reactie! We willen ons graag profileren als persoonlijk en no-nonsens bedrijf en vinden het fijn om te horen dat dit ook zo ervaren wordt. We wensen u veel plezier van de stickers en zien u graag nog eens terug!

Phina

Buitensticker met tekst besteld. Onduidelijk of het woord met trema op de sticker ook daadwerkelijk een trema had. De site liet dat namelijk NIET zien en het was ook niet in te typen.
Bij...
Bij ontvangst bleek dit echter correct te zijn. Een meevaller, maar ook noodzakelijk want trema in dit woord grammaticale regel in het Nederlands en die moet uit te voeren zijn. Verder vond ik de verzendkosten hoog voor brievenbuspost (7 of 8 euro).

Keurig verpakt, goede kwaliteit sticker.

Beste klant,
Dank voor uw review! We hebben uw bestelling even nagekeken en de trema is inderdaad juist uitgevoerd. We zijn achter de schermen bezig onze website te verbeteren en het aanvullen van de plakletter tool met speciale tekens is hier een onderdeel van. Dit zal in de toekomst dus verbeteren!
Betreft de verzending kan ik alleen zien dat voor uw brievenbuspakketje het normale tarief van € 3,95 is berekend. U hoeft zich in ieder geen zorgen te maken dat er extra kosten 'verborgen' zitten in het orderbedrag. :) Fijn dat de sticker verder goed bevalt, we wensen u veel plezier ervan!

1970

Zeer tevreden.

Goed meedenkt. Vlot handelt.

Beste klant,
Dank voor uw review! Fijn dat onze dienstverlening zo goed bevallen is. We wensen u veel plezier van de stickers en zien u graag nog eens terug.
Met vriendelijke groet,...

Hofstedecollege

Gebruiksvriendelijke website, eenvoudig om zelf een perfecte sticker te maken. Snelle levering (conform de afspraak). Prima product, goed en degelijk geleverd, prima te plakken (ondanks de afmeting... Gebruiksvriendelijke website, eenvoudig om zelf een perfecte sticker te maken. Snelle levering (conform de afspraak). Prima product, goed en degelijk geleverd, prima te plakken (ondanks de afmeting van bijna 2 meter).

Over de gehele linie sterk!

Beste klant,
Zo, we gaan er bijna van blozen! Hartelijk dank voor uw lovende woorden, hier zijn we uiteraard heel tevreden mee. Het is ons duidelijk dat u ook tevreden bent, daar doen we het voor. We zullen ons best doen om de linie sterk te houden en uiteraard bent u een volgende keer weer van harte welkom in ons fort! :)

Klaas Blaauw

Denken mee

Beste klant,
Dank voor uw review! Fijn dat onze service (en hopelijk ook onze stickers :D ) goed bevallen zijn. U bent uiteraard een volgende keer weer van harte welkom!
Met vriendelijke...

Patrick Feiteira

Snel, eenvoudig en efficient.

Heldere communicatie, snelle productie, betaalgemak.

Beste klant,
Dank voor uw positieve woorden! Goed om te zien dat u goed wegwijs kon worden en dat we u gericht hebben kunnen helpen. We wensen u (alsnog) veel plezier van de stickers en zien u graag weer terug in onze webshop!

rrzvl

Prima service

duidelijke website

Beste klant,
Dank voor uw positieve review! Fijn dat de site zo duidelijk is en u tevreden bent met uw stickers. Graag tot ziens!