After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Michiel

Geweldige service!

Uw ervaring

Ik had een lendesteun nodig voor een ouder model bureaustoel. Per e-mail opgevraagd of het mogelijk was en ik kreeg al snel bericht dat ze het uit gingen zoeken. Enkele dagen daarna kreeg ik bericht... Ik had een lendesteun nodig voor een ouder model bureaustoel. Per e-mail opgevraagd of het mogelijk was en ik kreeg al snel bericht dat ze het uit gingen zoeken. Enkele dagen daarna kreeg ik bericht dat het mogelijk was. Heel prettig contact gehad via de mail, want ik had nog een paar aanvullende vragen. Super persoonlijke service!

Ga zo door

Albert Nieborg

Fijne bureaustoel

Uw ervaring

een fijne website waar je telefonisch advies kunt krijgen welke stoel voor jou geschikt is. heel fijn

ga zo door

Komt afspraak perfect na

Carel Verhart

Aankoop bureaustoel

Uw ervaring

Heldere informatie, waardoor de keuze eenvoudig is ondanks het grote assortiment.

Fit for purpose

Dirk Decoster/ Molenbergnatie

Interstuhl

Zeer goed

Jim

Goede stoel

Uw ervaring

Voldoet volledige aan de verwachtingen.

Niets meer aan doen.

Dirk Bar

Hele goede service en kwalitatieve bureaustoelen

Uw ervaring

We hebben 5 bureaustoelen voor op kantoor besteld. We werden keurig op de hoogte gehouden. En het belangrijkste is dat het hele goede stoelen zijn

Niks aan te merken

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Bar,
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen van een facilitair schoonmaakbedrijf!
Groet, bureaustoel.nl John Klinkhamer

Alfons De Veuster

Bureaustoel afgeleverd aan
(Belgische -Nederlandstalige klant)

Uw ervaring

Het expeditiebedrijf heeft geleverd na voorafgaande consultatie (telefonisch), zoals eerder gemeld.De contactpersoon sprak behoorlijk Engels, uiteraard Duits en wilde het ook in het Frans proberen... Het expeditiebedrijf heeft geleverd na voorafgaande consultatie (telefonisch), zoals eerder gemeld.De contactpersoon sprak behoorlijk Engels, uiteraard Duits en wilde het ook in het Frans proberen (no problem). De stoel is geleverd volgens kennisgeving (gemonteerd) en volgens mijn eerste kennismaking behoorlijk kwalitatief. De aflevering was perfect en de meldingen per email van de verkoper waren afdoende;
Fons De Veuster

Niet echt voor verkoper, noch expediteur

Monica Denini

A fantastic site bureastoel.nl and a fantastic chair! It is already my second Muvman!!! Great service - have always been kept up to date and there is nothing to add to that! Bravissimi 👏

Uw ervaring

The way I have been always kept up to date!

Sorry none!!