After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

nee

Claudia/ Jan Campertschool

Wiebelkruk

Uw ervaring

Super snelle levering en contact uit hun zelf.

Ik kon de kruk niet goed vinden op de website en het bestellen duurde ook even voordat ik het door had.

Reactie bureaustoel.nl:

Beste mevrouw Kingma,
Beste mevrouw Kingma,
Bedankt voor uw reactie. Wellicht is de UPis1 wiebelkruk voor de O.B.S. door iemand aanbevolen. Dan is het soms lastig zoeken naar een product met een dergelijke omschrijving.
U kunt zoeken in bijvoorbeeld de categorie 'Wiebelkrukken' of de naam van het product invoeren bij het loupje rechtsboven.
Groet, bureaustoel.nl

Nicole Snijders

Gewoon goed

Snelle levering, goede prijs

Eigenlijk niet

VOF ZAA

Uw ervaring

is wat goedkoper dan gispen, maar duurt dan langer om product te ontvangen

sneller leveren

Kim Eyckmans

Goed maar onduidelijk of wieltjes universeel zijn (voor harde of zachte vloer)

Snelle communicatie

Er wordt een meerprijs gevraagd voor wieltjes op harde vloer, terwijl deze universeel bleken te zijn en dus ook evengoed voor zachte vloer werden geleverd. Dit is dus niet correct naar de consument.

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Eyckmans,
Bedankt voor uw reactie. De meeste fabrikanten van bureaustoelen onderscheiden zwenkwielen voor gebruik op vloerbedekking met tapijt en voor een harde ondergrond.
De...
Beste heer Eyckmans,
De zogenaamde 'harde' zwenkwielen zijn geschikt voor tapijt; voor een harde ondergrond, zoals laminaat, parket, tegels etcetera, zijn de 'zachte wielen' het meest geschikt.
Nu is het zo dat de 'zachte wielen' zowel voor een harde als voor een zachte ondergrond geschikt zijn. Soms leveren fabrikanten 'zachte wielen' wanneer 'harde wielen' worden besteld; vaak bij bureaustoelen die uit voorraad worden geleverd. Dat leidt soms tot verwarring, maar het is niet onze bedoeling klanten te misleiden.
Groet, bureaustoel.nl

AE Marine

Goed persoonlijk support

Uw ervaring

Persoonlijk advies en toch goed prijs

Op dit moment even niet

Wilfred Boom

Knap stoeltje

Uw ervaring

heldere klantgerichte informatie, en helemaal een toppertje: ze zijn ook telefonische bereikbaar.

Ga vooral zo verder met dit bedrijf en wees zuinig met je medewerkers.

Van G

Probleem bij levering door dhl maar uiterst fijn opgelost.

Uw ervaring

Bedankt voor de prettige assistentie

D van der Meer

Duim omhoog

Uw ervaring

De levertijd van de door ons bestelde bureaustoel bleek na bestelling langer te zijn dan in eerste instantie aangegeven, maar we werden hierover door bureaustoel.nl heel netjes geïnformeerd.... De levertijd van de door ons bestelde bureaustoel bleek na bestelling langer te zijn dan in eerste instantie aangegeven, maar we werden hierover door bureaustoel.nl heel netjes geïnformeerd. Gisteren de stoel ontvangen en deze is geweldig.