After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Martin Glas

Mooie stoel en snel geleverd

Uw ervaring

bestelde de stoel, deze is de volgende dag gebracht, door Griffioen die ooit ook mijn vleugel verhuisde. Zeer goede service.

Onno Brouwer

Diffrient World Chair BN02

Prima product

Verbetering m.b.t. het leveringsmoment.

Henk Hoeksema

Uitstekende levering en prettige stoel

Uw ervaring

Wordt gebeld voor de levering zodat een goede afspraak bestaat om de stoel te ontvangen.

Sylvester van de Logt

Een voorbeeld voor velen: uitstekende service

Uw ervaring

Na een feilloze bestelling en levering ongeveer 1,5 jaar geleden ontstond er een probleempje met een rugleuning van 1 van de stoelen. Binnen 1 werkdag kreeg ik een nieuwe rugleuning geleverd, zonder... Na een feilloze bestelling en levering ongeveer 1,5 jaar geleden ontstond er een probleempje met een rugleuning van 1 van de stoelen. Binnen 1 werkdag kreeg ik een nieuwe rugleuning geleverd, zonder 'gedoe': gewoon gericht op kwaliteit en klanttevredenheid.

Geen verbeterpunten. Blijf focussen om deze kwaliteit van klantgerichtheid vast te houden.

GoMotion

Tevreden met bureaustoel

Levering zoals verwacht.

De transporteur deelde geen tijdplanning via email, deze is wel fijn om te hebben.

Nico Cyx

Levering niet ontvangen

Uw ervaring

De levering duurde sowieso al 3 weken. Echter krijgen wij bericht dat de levering zou moeten gebeurd zijn, maar we hebben het product niet ontvangen en hebben ook niet eens een tracking code... De levering duurde sowieso al 3 weken. Echter krijgen wij bericht dat de levering zou moeten gebeurd zijn, maar we hebben het product niet ontvangen en hebben ook niet eens een tracking code gekregen. Het is dus vermoedelijk niet eens verzonden.

Snellere levertermijn en product leveren

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Cyx,
Bedankt voor uw reactie.
Beste heer Cyx,
Bedankt voor uw reactie.
U reageerde middels een Review verzoek dat is verzonden door Feedback Company. Het is toevallig dat wij deze reactie direct onder ogen kregen. Via rechtstreeks contact met bureaustoel.nl kunnen wij sneller reageren.
Op 13 juli informeerden wij u dat fabrikant Gispen de bureaustoel ZINN Smart zou leveren op 20 of 21 juli, met vermelding van het telefoonnummer waar u de planning van Gispen zou kunnen bereiken.
Fabrikant Gispen informeerde ons dat zij op vrijdag 21 juli voor een gesloten deur kwam te staan en dat de buren de doos met de bureaustoel niet wensten aan te nemen.
Toen wij uw reactie onder ogen kregen konden wij reageren. De vervoerder van Gispen heeft met u de afspraak gemaakt om op woensdag 25 juli de bureaustoel opnieuw aan te bieden. Na een telefoontje met u bleek dat de stoel die ochtend (zij het heel vroeg) in België is geleverd.
Groet, bureaustoel.nl
John Klinkhamer

PHHaastrecht Oudewater

Super snelle levering, keurig geholpen!

Uw ervaring

Klantvriendelijk, punctueel, snelle levering!

Voor dit moment niet, GA ZO DOOR!

Janique Roelens

Wat een service!

Uw ervaring

kwaliteitsstoel. goed ingepakt. te vroeg geleverd bij ons, Met dank!
kwaliteitsstoel. goed ingepakt. te vroeg geleverd bij ons, Met dank!
Wij werden bij elke aanpassing in het verloop van de levering op de hoogte gehouden op een praktische manier ... want vanwege een algemene verlofdag in Belgie ontstond een kleine vertraging.
Ook het kiezen van de stoel op de site was aangenaam en duidelijk.

Marley Manusiwa

De keuze is reuze en goede informatie op website. Verder was de levering iets vertraagd maar kwaliteit van levering wel weer top.

Uw ervaring

Levering in goede beschermende verpakking en zelfs de zachte wieltjes (voor harde ondergrond) goed beschermd.

Tinus van Dijk

Bureaustoelen

Uw ervaring

zijn goede stoelen ,en worden snel afgeleverd.

prijs !!!!!!!!!!!