After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

jaap meinders

Levering bureau stoel kids

Uw ervaring

moeilijk, levering op zich goed maar de verzending problematisch

track en trace er in zetten bespaart klant veel kosten voor thuis blijven.

Reactie bureaustoel.nl:

Beste heer Meinders, bedankt voor uw review.
Beste heer Meinders, bedankt voor uw review.
Bureaustoel.nl levert vooral aan zakelijke, maar ook aan particuliere afnemers. Fabrikant Topstar in Duitsland verzend orders aan adressen van consumenten via DPD en verstrekt (nog) geen T&T informatie. Voor zakelijke afnemers is dit geen probleem; voor consumenten kan dat vervelend zijn.

Mansur

Goed stevige bureaustoel

goed

De zitting van de stoel is aan de harde kant. Dit zou vermeld kunnen worden in de advertentie

Olivier

Snelle en correcte levering in Belgie

Snelle en correcte levering in Belgie

Harold Goessens

Nu stoel zelf in elkaar zetten?

Uw ervaring

Altijd goede ervaringen gehad met bureaustoel.nl maar deze levering stoelen worden niet zit-klaar meer afgeleverd maar in een doos. Logistiek misschien iets handiger maar niet echt... Altijd goede ervaringen gehad met bureaustoel.nl maar deze levering stoelen worden niet zit-klaar meer afgeleverd maar in een doos. Logistiek misschien iets handiger maar niet echt klantvriendelijker. Geeft toch een Ikea gevoel :-(.

Aankondigen dat je dit kan verwachten.

Beste heer Goessens,
Beste heer Goessens,
Bedankt voor uw reactie. U heeft eerder de Gispen Zinn NPR 35 bureaustoel besteld; deze wordt door Gispen gemonteerd afgeleverd. De onlangs bestelde bureaustoel is de Zinn Smart 20 en wordt ongemonteerd, in een kartonnen doos geleverd. De wijze van aflevering wordt op de productpagina`s in de webshop vermeld.

Janine Giesen

Goed geregeld

Positief

Belderok

Niet gekregen wat beloofd was en vervolgens een rekening voor een teststoel

Uw ervaring

Wij bestelden een stoel als test model waarbij de gewenste specs duidelijk waren vermeld. Kregen na een paar weken een teststoel die hieraan niet voldeed. De leverancier heeft de stoel na een paar... Wij bestelden een stoel als test model waarbij de gewenste specs duidelijk waren vermeld. Kregen na een paar weken een teststoel die hieraan niet voldeed. De leverancier heeft de stoel na een paar weken teruggehaald en een rekening voor het testen gestuurd. Dit was wel afgesproken maar de stoel voldeed niet aan de gewenste specs. Dit is niet zo fraai.

Heldere specs

Beste mevrouw Belderok,
Bedankt voor uw review. Jammer dat u langs deze weg reageert op ons derde verzoek om de openstaande factuur voor de proefplaatsing te betalen.
Omdat toekomstige...
Beste mevrouw Belderok,
Omdat toekomstige relaties zich mede via reviews oriënteren, zetten wij het verloop van de proefplaatsing op een rij.
Op 31 mei 2022! ontvingen wij uw verzoek voor een advies voor een alternatief voor een bureaustoel die niet meer leverbaar is. Per e-mail hebben wij u drie modellen aangeboden.
Op 6 januari 2023! heeft u gevraagd om de Se7en Comfort LX111 op proef te plaatsen. Wij informeerden u dat aan het leveren van een proefstoel kosten zijn verbonden voor montage, vervoer, retourname en revitaliseren na gebruik. Deze kosten komen te vervallen indien de proefstoel wordt behouden of een alternatief in de gewenste kleur wordt besteld. Op 6 januari bent u daarmee akkoord gegaan en heeft u de roefstoel besteld. Op 20 januari heeft u per e-mail laten weten dat de stoel niet beviel en opgehaald kon worden. Op 6 februari hebben wij u de kosten voor de proefplaatsing in rekening gebracht. Op 9 maart zonden wij u een betalingsherinnering. Na diverse telefonische verzoeken om betaling van de vervallen factuur, zonden wij op 20 maart een 2e betalingsherinnering. Op 29 maart belde ik u persoonlijk en vertelde u 'dat het goed zou komen'. Op vrijdag 7 april zonden wij u een derde betalingsverzoek, om uiterlijk woensdag 12 april de factuur te voldoen.
Wij nemen aan dat u aan dit verzoek gevolg zult geven.
John Klinkhamer directeur.

ysbrand veenstra

Joyce is3

Uw ervaring

veel keus en zeer correcte bezorging door chauffeur

Richard Gregoire

Prima service

Gewoon duidelijk en helder

Misschien die aanbetaling. Het lijkt alsof je achteraf kan betalen en dan komt er toch een berichtje om een aanbetaling te doen. Dat kan vreemd overkomen.

Rolf Dijke

Prima service

Uw ervaring

Makkelijk besteld via de site en snelle levering

Joris Schuit

Witte swopper, zwarte veer

Uw ervaring

Fijn dat Bureaustoel proactief contact opnam, en in actie kwam nadat de fabriek de verkeerde swopper afstuurde