After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Joris Schuit

Witte swopper, zwarte veer

Uw ervaring

Fijn dat Bureaustoel proactief contact opnam, en in actie kwam nadat de fabriek de verkeerde swopper afstuurde

Jolanda Borst

Goede service

Uw ervaring

Wij hebben wielen besteld voor de bureaustoel, tevreden over het telefonisch contact en de levering.

royal matic bv

Goede stoel

goed

nee

Wil Zeegers

Was geheel naar verwachting, goed voorgelicht

Heb ik niet

Geen naam

Prima werk geleverd

Prima werk geleverd

Bij de bezorging is geen contact met mij opgenomen. Onhandig. Gevolg 2x onverwacht bezoek voor de deur. 1x tevergeefs omdat ik niet thuis was; tweede keer wel gelukt

Elisabeth Seeuws

Prima stoel

Goede communicatie

Levertijd

Ann Vankrunkelsven

Goed product, goeie service

Uw ervaring

De communicatie en opvolging was uitstekend

Er werd vermeld dat er geen info ivm status van de levering wordt gegeven door de leverancier. Maar na contact met jullie klantendienst, kreeg ik dit wel. Dit zou dan misschien toch ook automatisch... Er werd vermeld dat er geen info ivm status van de levering wordt gegeven door de leverancier. Maar na contact met jullie klantendienst, kreeg ik dit wel. Dit zou dan misschien toch ook automatisch kunnen

Reactie bureaustoel.nl:

Beste mevrouw Vankrunkelsven,
Beste mevrouw Vankrunkelsven,
Bedankt voor uw mooie review. Fabrikant Aeris in Duitsland is overgestapt op een nieuw automatiseringssysteem en dat geeft aanloopproblemen. Wij verwachten in april weer snel en juiste informatie te kunnen verstrekken over de verzendingen vanaf de fabrikant.
Groet, bureaustoel.nl

Advio

Goede stoel, goede prijs en goede levering

Uw ervaring

De titel zegt het al. Precies zoals een klant behandeld wil worden.

Ik kon op factuur betalen werd aangegeven. Ik dacht lekker makkelijk. Jullie wilde uiteindelijk toch eerst een aanbetaling omdat ik nog geen relatie met jullie had. Dat betekende extra handelingen.... Ik kon op factuur betalen werd aangegeven. Ik dacht lekker makkelijk. Jullie wilde uiteindelijk toch eerst een aanbetaling omdat ik nog geen relatie met jullie had. Dat betekende extra handelingen. Ik dat van te voren wist had ik gewoon met IDeal betaald.

Ralph de Leeuw

Top

Vriendelijke klantenservice

Iets duidelijker maken hoe het afleveren werkt. (nu belde de bezorger mij terwijl hij al voor de deur stond). Blijkbaar had ik ze moeten bellen om te weten hoe laat ze zouden komen.

Reactie bureaustoel.nl:

Hallo heer De Leeuw, Bedankt voor uw reactie.
Hallo heer De Leeuw, Bedankt voor uw reactie.
Uw bestelling werd geleverd door onze vervoerder. Een dag voor de aflevering heeft u een bericht via de webshop ontvangen met een telefoonnummer dat u had kunnen bellen over het tijdstip van afleveren.
Groet, bureaustoel.nl

Care for Companies