bureaustoel.nl

bureaustoel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop bureaustoel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company264
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen bureaustoel.nl met 9.1/10. Gebaseerd op 264 ervaringen.
Zeer goed (9/10)
Reactiesnelheid (indien van toepassing)
Zeer goed (9/10)
After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel

Uw ervaring

er werd telefonisch nagevraagd of het product naar wens is, prima

ik heb geen reactie terug gehad op de gezonden foto´s

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima stoel, de verpakking was alleen beschadigd bij aankomst, de foto´s hiervan heb ik inmiddels naar u gestuurd. de onderzijde van de pin van het zitgedeelte was hierdoor wat beschadigd.

Score voor bureaustoel.nl:5/5

Goed.

Fast and precise.

Robin Baks / NKBV
Robin Baks / NKBV

Uw ervaring

Persoonlijk en pro-actief contact.

Onduidelijkheid over levering tijdens proces. Wij kregen de mededeling dat de stoelen geleverd waren terwijl dit nog niet het geval was.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima service en prettig contact.

Goed (8/10)

Verzocht om de stoel gemonteerd af te leveren. Deze werd helaas in doos bezorgd. Zelf monteren viel echter reuze mee.
Er zou een telefoonnummer voor afspraak met bezorger gestuurd worden. Dit was niet het geval. Erom gevraagd en kreeg een nummer opgestuurd. Ontving mail dat stoel maandag na het weekend geleverd zou worden. Gebeld met bezorger maar er werd niet opgenomen. Vervolgens stond de bezorger vrijdags voor het weekend voor de deur. In dat proces kan wellicht iets verbeterd worden. Maar de stoel bevalt uitstekend.

Reactie bureaustoel.nl:

Hallo heer Hofstra, Bedankt voor uw reactie en kritische noot. Fijn dat de Prosedia bureaustoel goed bevalt! Jammer dat het met de verzending niet gegaan is volgens ons draaiboek. Procedure is dat u inderdaad vooraf bericht krijgt op welke wijze wordt verzonden. Wanneer onze vervoerder aflevert, behoort een afspraak gemaakt te worden. Wij zullen hier nog eens extra aandacht aan besteden. Groet, bureaustoel.nl John Klinkhamer

Uitstekende stoel .
prosedia newseven 3462 by interstuhl.

Uw ervaring

Goede prijs en navraag of de producten op tijd zijn geleverd.

Bureaustoel topstar 60.

Vlaar Groep BV
Vlaar Groep BV

Goede service.

Uw ervaring

Goedkoopste keuze. Prima afhandeling van de bestelling.

Er werd mij verteld dat vanwege de planning van de chauffeurs in de week van de levering alleen op dinsdag en donderdag bij mij geleverd zou kunnen worden. Bij navraag aan de bezorgdienst bleken ze elke dag te kunnen leveren aan mijn adres.

Score voor bureaustoel.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Persoonlijke afhandeling en levering.

Uw ervaring

duidelijkheid bij bestellen en leveren
ook voor retour zendingen

niet op de website gekeken info via ander bedrijf ontvangen

Reactie bureaustoel.nl:

Hallo mevrouw Spinhoven, Bedankt voor uw reactie. In onze webshop plaatsen wij zoveel mogelijk relevante (compacte) informatie van de bureaustoelen, vaak ondersteund met een video van het product. Tijdens een proefplaatsing en gebruiksinstructie komen de onderscheidende argumenten pas echt goed naar voren. Daarom moedigen wij ook aan om stoelen op proef te leveren wanneer het om de aanschaf van meerdere stoelen voor verschillende gebruikers gaat. Fijn dat HLVR een bewuste keuze heeft gemaakt voor de Prosedia bureaustoelen. Groet, John Klinkhamer.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Stoelen voor hlvr in hilversum.

Uw ervaring

Schade aan 1 van de 3 geleverde stoelen is perfect opgelost: nieuwe zitting ontvangen. Hulde!

Wellicht een bestelling beter controleren voordat deze de fabriek verlaat (kwaliteitscontrole).

Score voor bureaustoel.nl:5/5

Prima service.

Bedrijfsinformatie

In de webshop van bureaustoel.nl heeft u toegang tot alle details van onze uitgebreide catalogus. De menu-optie Productgroepen helpt u snel de bureaustoelen te vinden die u zoekt, waarna u ze uitgebreid kunt bekijken en met een simpele klik op de muis kunt bestellen. Bij ieder product worden de specificaties, kleuren, prijs en de beschikbaarheid getoond. Is uw order eenmaal geplaatst, dan kunt u via de menuoptie Orderstatus het verloop van de aflevering volgen.
Adres
Jan Palachstraat 54-58