After sales (indien van toepassing)
Geleverde stoel
Reactiesnelheid (indien van toepassing)

lasschuit

Ik vindt het een mooie stoel

een betere uitleg voor de bediening van de stoel want ik kon de hoogte of het laag zetten niet vinden.heb het via de telefoon met 1 van u medewerker gedaan,een grote beschrijving zou handig zijn.

Voskuil

Prima service!

Uw ervaring

Diverse bureaustoelen besteld bij bureaustoel.nl. Altijd naar tevredenheid geleverd.
Prima prijs, uitstekende service, gemonteerd geleverd.

2e bureaustoel aangeschaft

Gert Mellink / CPM Europe

Goed gedaan

Goede communicatie

Nvt

Frank

Bureaustoel voor lange medewerker

Uw ervaring

Ik wilde graag een proefstoel die door Bureaustoel.nl snel georganiseerd werd met duidelijke communicatie per telefoon en mail. Prima advies en snelle opvolging.

Factuur kan iets duidelijker.

Ron Kersten

Prima service

Uw ervaring

Uitgebreid assortiment van goede bureaustoelen. Op de website is uitgebreid vermeld welke verstelmogelijkheden en functies de stoelen hebben zodat makkelijk de meest geschikte stoel gevonden kan worden. Na bestelling werd telefonisch contact opgenomen door de leverancier om een afspraak te maken voor levering. Levering vond plaats de volgende dag dus ook nog eens snel geleverd, volledig gemonteerd en met de optionele zachte wielen die ik gekozen had. Na afloop nog een telefoontje ontvangen om te vragen of alles naar wens was, prima service !

Geen verbeterpunten, alles prima in orde.

Belksma.

Shopper.

Uw ervaring

Keurig netjes geleverd, wij zijn heel tevreden.

Wij hebben even moeten zoeken hoe het een en ander in elkaar gezet moest worden.

Sylvester

Snel, makkelijk en betrouwbaar

Uw ervaring

Duidelijke website, snelle service, bureaustoel wordt kant en klaar afgeleverd

Orderstatus update kan met meer detail

MP

Goed en persoonlijk

Goed in maatwerk!

Kortere levertijden zouden fijn zijn, maar dat ligt aan de producent, niet aan bureaustoel.nl