Marijke Wierbos

Ik heb zonder enige problemen een airsoftgun besteld en geleverd gekregen. Ook had ik n.a.v. het ontvangen van mijn product nog vragen. Deze heb ik via de mail gesteld en dezelfde dag kreeg ik... Ik heb zonder enige problemen een airsoftgun besteld en geleverd gekregen. Ook had ik n.a.v. het ontvangen van mijn product nog vragen. Deze heb ik via de mail gesteld en dezelfde dag kreeg ik antwoord met adviezen. Erg prettig dat er meegedacht wordt.
Ik mis alleen wel in de omschrijving van de airsoftgun dat de batterij niet meegeleved wordt.

Snelle levering en snelle reacties op vragen via de mail.

Eventueel aangeven wat er niet meegeleverd wordt en wat je wel nodig bent, aanbevelingen als aanvulling bij het product zeg maar.

Aad Immers

Zoals altijd snelle levering en goede kwaliteit.

Grote voorraad

Martijn Verhoeven

Voor het eerst een kijker besteld bij dit bedrijf en netjes snel binnen gekregen.
Toen begon de ellende! De kijker was naar mijn idee niet goed.
Meteen gemailt en meteen een retour zending...
Toen begon de ellende! De kijker was naar mijn idee niet goed.
Meteen gemailt en meteen een retour zending gekregen. Wat blijkt nou... ik met mijn schele ogen was niet goed aan het kijken. Kijker was gewoon goed! Feit dat ze niet moeilijk doen en meteen een retour zending hadden aangemaakt was voor mij al een super goede service! Top! Ik ga zeker meer bestellen bij dit bedrijf!

Zeer goede service!

Tot op heden geen verbeterpunten naar mijn mening

Arjanmoors70@gmail.com

Levering niet altijd op tijd maar wel vertrouwelijk soms iets meer geduld van de klant

Gewoon doorgaan

David Oosterink

Snelle en nette levering!

Snel geleverd

Wilbert van den Berg

In eerste instantie iets fout gegaan met mijn bestelling. Betreffende bestelling geannuleerd, maar keurig gecompenseerd in een mooie deal op MP-9 magazijnen. Ga ik vaker zaken mee doen.

Wilbert

Klantgericht

Let op je communicatie naarde klant.?

Arian moors

Snelle service

Niks te verbeteren maar sommige producten kan iets langer duren maar da.s normaal

Sewan

Ze hielpen mij goed, alleen de levering van UPS is slecht gegaan

Een wapen v an mij werkt niet goed en ze reageren heel snel om mij te helpen het terug te kunnen sturen, en het zo voor mij te repareren

UPS goede afspraken mee maken dat zij niet zomaar een pakket met wapens voor een deur neer zetten, zonder dat iemand heeft getekend of er controle op hield. Aangezien dit tegen de wapen wet van... UPS goede afspraken mee maken dat zij niet zomaar een pakket met wapens voor een deur neer zetten, zonder dat iemand heeft getekend of er controle op hield. Aangezien dit tegen de wapen wet van Nederland in gaat.

Willem Deserno

Prachtige zaak, enorme keus, zeer vriendelijk en deskundig

Enorme keuze en zeer concurrerende prijzen

De voorraad is soms niet helemaal actueel, maar dan is er altijd wel weer een oplossing ;)

Bas Beun

Hele mooie winkel en erg aardig personeel.

Heel erg vriendelijk personeel