Edje

Bestelling geplaatst, kreeg een melding dat de gekozen kleur wat vertraging had. Gevraagd of er een andere kleur geleverd kon worden. Geen probleem en die dag nog verzonden.
Altijd vriendelijk...
Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede communicatie en snelle levering

Bunker 501

Ik heb al heel wat gekocht bij 501. Ik heb nog nooit problemen gehad, alles wordt snel verzonden en netjes verpakt. Aardige mensen met kennis van zaken????

Duidelijke uitleg over producten en als iets besteld moet worden is dat geen probleem

Dat de site alleen enge talig is.
Voor mij geen probleem maar het zou makkelijk zijn voor sommige mensen als het ook in het Nederlands kan

Juan Ramos Braga

Ik heb een WE Desert Eagle LE bij hun gekocht en ze hadden de mooiste prijs in NL

Vriendelijk

n.v.t.

Chelle

Altijd al goede ervaring met Bunker501.nl gehad

telefonisch bereikbaar en vriendelijke medewerkers

Eigenlijk niet

Marcel

Replica besteld via de website.
Netjes 2 dagen later het pakket thuis bezorgd gekregen, met daarin een lege doos.
Gelijk gebeld; en daar de mededeling gekregen dat de betreffende replica...
Replica besteld via de website.
Gelijk gebeld; en daar de mededeling gekregen dat de betreffende replica nog in de winkel hing.
Volgende dag opgehaald, en ik kreeg een 'excuses, en goede reis terug' gewenst.
Jammer.

Controleren of de bestelde goederen daadwerkelijk opgestuurd worden. Dat voorkomt een hoop problemen.

Maarten

Meerdere malen airsoft spullen besteld, altijd netjes verpakt en op tijd geleverd.

Bestellingen altijd op tijd in huis en netjes verpakt. Duidelijke en prettige website.

John Domanski

Positief

goed duidelijk klantvriendelijk

Misschien is het een optie om een ander koerriers bedrijf in te schakelen UPS neem het niet zo nauw met de klanten dag 1 van de levering niet geleverd eind van de middag eerste melding gekregen de... Misschien is het een optie om een ander koerriers bedrijf in te schakelen UPS neem het niet zo nauw met de klanten dag 1 van de levering niet geleverd eind van de middag eerste melding gekregen de levering zou tegen eind van de dag zijn. tweede melding gekregen om 21.30 uur ik was niet thuis dat is niet ik ben de hele dag thuis gebleven maar de koerrier moest zich zelf indekken bij zijn baas . Nu zou het de volgende bezorgd worden dat is gelukkig gebeurd maar het kost mij een extra dag verlof.

A.R

????????

Goede inzicht tot bestelling en afhandeling ervan..qua email krijg ik altijd netjes bericht terug!

Zie vaak staan dat de producten uitverkocht zijn ..is dit niet sneller aan te vullen?!

Marijke Wierbos

Ik heb zonder enige problemen een airsoftgun besteld en geleverd gekregen. Ook had ik n.a.v. het ontvangen van mijn product nog vragen. Deze heb ik via de mail gesteld en dezelfde dag kreeg ik... Ik heb zonder enige problemen een airsoftgun besteld en geleverd gekregen. Ook had ik n.a.v. het ontvangen van mijn product nog vragen. Deze heb ik via de mail gesteld en dezelfde dag kreeg ik antwoord met adviezen. Erg prettig dat er meegedacht wordt.
Ik mis alleen wel in de omschrijving van de airsoftgun dat de batterij niet meegeleved wordt.

Snelle levering en snelle reacties op vragen via de mail.

Eventueel aangeven wat er niet meegeleverd wordt en wat je wel nodig bent, aanbevelingen als aanvulling bij het product zeg maar.

Aad Immers

Zoals altijd snelle levering en goede kwaliteit.

Grote voorraad