Aeito balsters

Super vriendelijk en wordt goed geholpen. Heb een Glock 19x gbb besteld en zijn hier wat problemen mee ik kon gelijk terecht bij hun voor vragen en wat nu. Goed vriendelijk personeel. voorheen... Super vriendelijk en wordt goed geholpen. Heb een Glock 19x gbb besteld en zijn hier wat problemen mee ik kon gelijk terecht bij hun voor vragen en wat nu. Goed vriendelijk personeel. voorheen altijd bij shogun.nl gehaald alleen daar zijn ze lang niet zo vriendelijk als het op retourneren aan komt. Kunnen van bunker501 nog veel leren!

Erg vriendelijk naar klanten en wordt snel geholpen.

Nee

Petr O.

Perfect shop with a great offer!

Fast sending and the possibility of continuous monitoring of delivery.

No.

E.Kootstra

Slechte ervaring met retour product. Ik stuurde het wapen terug omdat het niet goed werkt, ze zouden er naar kijken vervolgens sturen ze het gewoon met alle gebreken terug naar mij zo van zoek het... Slechte ervaring met retour product. Ik stuurde het wapen terug omdat het niet goed werkt, ze zouden er naar kijken vervolgens sturen ze het gewoon met alle gebreken terug naar mij zo van zoek het maar uit. Het wapen is niet te gebruiken zonder gevaar voor jezelf of iemand anders het gas klapt in één keer uit de lader en over je hand. En de slede blijft hangen als je hem doorlaad ook al gebruik je de release knop aan de zijkant van het wapen. Voor mij is het genoeg hier koop ik nooit meer. en zal dit bedrijf ook nooit aanraden bij anderen in mijn omgeving.

Check of het product deugdelijk is voor je het Verstuurd

Van Boven

Goed en snel geleverd

goed verpakt

nvt

Bunna ke

Wat een top bedrijf.medewerkers ook allemaal topper.advies,aankoop en upgrades alleemaal goed geregeld.

Aardige medewerkers.veel keuze.je loopt daar met lachen gezicht :)

Zo blijven

Alex

Top geregeld, ook hulpvaardig over de telefoon, en zal hier voortaan mijn aankopen doen.

Personeel welk het leuk vind en de tijd neemt om te helpen…

Als je op de website zit en je selecteert een product waarna je terug gaat naar de site…. Begin je weer boven aan… bloed iritant😉

v.Gulik

Goede service

Snelle levering en service

Het enige dat u uw klanten moet vragen, is of ze uw product willen ontvangen zoals het door de fabrikant is verzonden, of wanneer u het heeft laten zien, heeft geïnspecteerd en teruggeplaatst. Dit... Het enige dat u uw klanten moet vragen, is of ze uw product willen ontvangen zoals het door de fabrikant is verzonden, of wanneer u het heeft laten zien, heeft geïnspecteerd en teruggeplaatst. Dit geldt natuurlijk voor de kopers zelf. De algemene beoordeling voor uw winkel is natuurlijk -5 van de 5 alle sterren zijn van u.

Zeer goede communicatie, snel antwoord op vragen.

Erik Kootstra

Zeer goede service en snelle levering

Redelijk veel keuze

Zo blijven

Jordy

Goed bedrijf met veel ervaring kunt zo langs komen en word goed geholpen !

Goede service

Iets betere feedback terug koppelen naar de klant .