Je aankoop wordt beschermd

Jan VdE

Snelle service en vlotte levering naar België. Al meerdere bestellingen gedaan, nog nooit problemen gehad.

Lage prijzen voor supplies.

Fast shipping and the package was very well packed. Everything was perfect :-)

Fast shipping
Package well packed

None

Cj

Goede kwaliteit en goed kontact voor vragen

Ik vind dit een super site om airsoft replica's te kopen.

altijd vriendelijk

meer communicatie bij het sturen van de id soms wel moeilijk om te weten hoe het moet

Ali Atakay

Ik heb bij dit bedrijf al flink wat aankopen gedaan. Grotendeels online. Slecht een aantal keren fysiek in de shop geweest. Het is een hele mooie shop met een breed assortiment!

De service monteur is de reden waarom ik terug blijf gaan. Deze man is zo vriendelijk en behulpzaam, dat anderen hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Communicatie!! Ik heb laatst telefonisch contact gehad en een aantal vragen gesteld over een replica die ik bij dit bedrijf had besteld. Ik moest een mailtje sturen met mijn vragen, maar heb daar tot heden nog geen antwoord op gekregen.

Serhat Toprak

Ik was toevallig in de buurt van de zaak en dacht neem een kijkje in de zaak, want ik ben zelf nog afwachtende op mijn navb pas. Leuke grote zaak en leuk en luchtig ingericht, niet zoals vele...

Goede uitleg en aandacht voor de consument, zowel telefonisch als persoonlijk in de zaak.

De informatie op de website uitbreiden, want soms mis je als beginneling belangrijke informatie, welke dan ergens anders moet opzoeken, wat ook niet altijd te vinden is.

Emiel van der Bliek

Goede service via telefoon. Site is overzichtelijk en duidelijk. Een filter op replica type (stijl) zou fijn zijn. De in-site chat voelt traag aan.

Goede kosten. Fijne filters. Goede service via telefoon

Filter op replica wapen type en helpdesk via in-site chat

David Van Heijnsbergen

Ik heb de aankoop gedaan voordat ik mijn NABV pas binnen had. Dit was geen probleem en ze zouden de bestelde producten achterhouden totdat ze een kopie van mijn NABV pas in hun bezit hadden.

Snelle reacties op email. Goed contact met werknemers. Gunstige prijzen. Betrouwbaar.

Wellicht een ietwat snellere reactie via de chat op de website.

Hans Gleijsteen

Goede service. Telefonisch perfect en eerlijk beantwoord, en op mijn verzoek dezelfde dag nog opgestuurd. Top.

Goede informatie via telefoon.

Nee alles was keurig verpakt en snel geleverd.

Tristan

Erg goed bedrijf, prachtige service, mooie kwaliteit qua producten, snelle levering.

snelle levering en goede service

nee niet echt alles is goed