Je aankoop wordt beschermd

Tommy Englund

I have had a good time beeing a customer. I started Airsoft pritty reaently and thru difrent youtubers have I goten more intressted.

It have gone disently fast and the customer service have been excellent.

It is hard as a new "player" to know what to get. A designated tab for first timers would really have been helpfull. What the minimum you need to more advance beginners.

Got what i wanted when i wanted. That's a plus.

I wanted a specific replica, which could only be found here.

Cheaper sorts of holsters and pouches.

Kolp Bernhard

Bram Anneveldt

Snelle levering en goede producten. Wel geen reactie op mij mails. Dus communicatie kan beter.

Snelle levering en breed aanbod

Duidelijke en snelle communicatie naar klanten toe.

Prima.

Return service verbreden.

Martijn Jansen

Ik heb nooit problemen gehad met dit bedrijf, ben altijd vriendelijk en snel geholpen. Ik bestel hier vaker en zal het zeker aanraden bij andere airsofters.

Website is overzichtelijk en helder,

Zoekoptie op de website is soms onduidelijk, hij matches mijn opdracht bij het product maar soms bedoel ik dat product niet of krijg ik juist een complete waslijst wat ik niet wil.

Damian

Goeie ervaring gehad met jullie! , ook een hele goede klanten service en toen een product er niet was netjes gebeld!

Goede klantenservice

Volgende keer website goed bijhouden als een product niet op vooraad is, had iets besteld wat uitverkocht bleek te zijn en ik wel nog kon bestellen. Netjes opgelost en mijn geld terug gestort

Vincent

Ruim assortiment, hebben spullen op voorraad die veel shops niet hebben. scherpe prijzen

Men heeft een groot assortiment

Mail communicatie kan beter, als je snel iets wil weten is bellen beter

I ordered and it came with no problems.
I am completely satisfied :)

Angelo

Mag niet klagen top bedrijf

Bepaalde artikelen waren nog niet binnen , ze hebben mij netjes gebeld erover en toen die artikel binnen was hebben ze me alsnog terug gebeld over mijn bestelling , snel reactie en top servicešŸ‘šŸ½