Frank van bommel

Toppie spotgoedkoop, vlekkeloze communicatie, komt al zijn afspraken na en doet niet moeilijk als er iets verkeerd besteld is, nota bene door mijzelf, echt aanrader! Alles hyper geautomatiseerd...

geen minpunten

Duarte

In winkel word je goed geholpen maar ik had een mail gestuurd over een slecht funktionerend product en ik krijg niet eens een reactie

Een winkel waar je heen kan

Ook klanten helpen die een kapot product hebben

Super helemaal goed!
Ik ga hier vaker bestellen

Goede winkel en goed personeel

Nicky de Vendt

Het is een erg mooie winkel met gemotiveerd personeel ik kan dan ook wel zeggen dat bunker501 zeker wat betreft de winkel alles in orde heeft en zodra je in de winkel staat je ogen uit kijkt en goed...

Klant vriendelijkheid in de winkel is erg goed dit zie je niet vaak meer.

waarbij het in de winkel heel goed gaat gaat het digitaal gigantisch mis ik stel voor eens kritisch naar de ITIL werk methoden te kijken en vanuit daar je service opnieuw te bedenken.

En zorg ervoor dat je klanten niet in je spambox terecht komen dat is een stukje techniek en techniek hoort voor je te werken.

Reactie Bunker501.nl:

Beste Nicky,

wij werken inderdaad nog met wat gedateerde email systemen.
We werken hier ook hard aan om de deze in ieder geval dit jaar nog te veranderen.

Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zijn en zullen hier zeker aan gaan werken om dit te verbeteren.

Je kan er wel van uit gaan mocht er iets mis gaan dat we er echt alles aan zullen doen om het op een goede manier op te lossen

Mvg,

Jeroen Elfrink
Bunker501

Jasper van B

Prettige website en de bestelling kwam volledig en goed verpakt binnen. De extra service op de sidearm is een fijn gegeven.

Goede service nemen tijd voor de klant

Nemen tijd voor de klant

Mijn ervaring was wel goed op sommige punten minder, zoals reactie snelheid, en hoe je aan het begin werd up-to-date werd gehouden kon beter. Vooreerst ging het goed zoals het bestellen en het...

Dat je op alle gemakkelijke manieren kan betalen. En wanneer je je pakketje kan ontvangen als het een pre-order is, word je goed up-to-date gehouden erover.

Ik kreeg geen update wanneer ik mijn ID en NABV stuurde, of jullie hem hadden ontvangen.

C. Post

Ik had besteld een magazijn voor een KWA HK 417D replica. Magazijn was netjes verpakt en werd snel na bestelling geleverd.

Duidelijke informatie op de website, en bij een bestelling is het aanleveren van het product goed te volgen.

Galen Allard

Heb hier een G&G ARP-556 gekocht voor een goed prijsje. Werkt prima. Snelle levering. Veel betaalmogelijkheden.

Website laad fotos van producten moeizaam of vaak niet. Moet paginas herladen om ze te kunnen bezichtigen.
Kan aan mijn instellingen liggen maar dit is de enige website die ik ervaren heb met dit probleem.