J.S

The team answered me for a special demand very quickly en helped me out from the begenning to the end, always finding good solutions for me ! My experience with Bunker501 was awesome and I totally... The team answered me for a special demand very quickly en helped me out from the begenning to the end, always finding good solutions for me ! My experience with Bunker501 was awesome and I totally recommend them !

Quick answer, goood solutions, fast shipping

Sometimes stock on the website

Jur

Enorm prettige mensen. Ik had een probleem met mijn replica. Met een RMA code mocht ik hem opsturen naar het kantoor. Omdat ik zuinig ben op mijn spullen en niet altijd evenveel vertrouwen heb in de... Enorm prettige mensen. Ik had een probleem met mijn replica. Met een RMA code mocht ik hem opsturen naar het kantoor. Omdat ik zuinig ben op mijn spullen en niet altijd evenveel vertrouwen heb in de bezorgende partijen heb ik hem zelf langs gebracht (uurtje rijden ongeveer). Daar aangekomen de replica afgegeven en ik wilde weer vertrekken maar ze konden er wel even samen met mij naar kijken. Na wat gerommel bleek het een probleem met het gas magazijn te zijn. Ik kreeg een nieuwe in mijn handen gedrukt en ik kon gelijk alles weer mee terug nemen. Wat een snelheid en klantgerichtheid! Daarbij een fantastische mooie showroom en alles keurig volgens de huidige Corona regels.

Kortom; fantastische winkel met capabele en super leuke werknemers! Dankjulliewel heren!

Klantgericht, Adequate, behulpzaam.

Geen enkele

Johnny Verhoeven

Ingeschreven voor als een product terug in voorraad kwam. Mailtje gekregen, dezelfde dag nog het enige exemplaar op voorraad besteld. Een paar dagen later geleverd. Goed verpakt. De doos had wat... Ingeschreven voor als een product terug in voorraad kwam. Mailtje gekregen, dezelfde dag nog het enige exemplaar op voorraad besteld. Een paar dagen later geleverd. Goed verpakt. De doos had wat geleden onder transport (nogal dikwijls bij UPS) maar de inhoud was in prima staat.

Goede kwalitatieve producten, snelle levering.

Gebruik een andere transporteur UPS levert vaak zaken waarvan de verpakking beschadigd is. Nog nooit het geval geweest met postnl.

J. Kersten

Snelle en zeer corrrecte levering. Goed discreet verpakt

Duidelijke communicatie

Redy van Dijck

Bestelling geplaatst en betaald. Nav vraag direct mijn NABV ID gemaild. Helaas was er iets fout gegaan (waren ze me vergeten). Duurde toch een week voordat ik het artikel thuis kreeg.Jammer.

Goede service. Zeer vriendelijk , Behulpzaam

Enige minpunt vind ik dat ze een behoorlijk groot aanbod hebben , maar waarvan er vaak een groot deel niet in voorraad is .

Don

Zeer klantvriendelijk en service gericht. Ook goede en nette prijzen.

Zeer netjes en klantvriendelijk.
Goede concurrente prijzen.

Niet zo zeer naar de winkel. Wel naar de bezorger. Ik was niet thuis op het moment van levering. Echter heeft de bezorger het pakketje voor de deur neergezet en daar gelaten. Gelukkig stond het... Niet zo zeer naar de winkel. Wel naar de bezorger. Ik was niet thuis op het moment van levering. Echter heeft de bezorger het pakketje voor de deur neergezet en daar gelaten. Gelukkig stond het pakketje er nog, maar dit is wel zeer diefstal gevoelig en ook niet handig met een replica in het pakketje.

Pema Lhundup

Trust worthy, fast customer service (over all great)

Customer service

Eddie

Mezelf aangemeld voor notificatie als een product weer op voorraad zou komen. En dat werd netjes gedaan.
Product daarna kunnen kopen.
Snelle reactie per mail op vragen en als extraatje...
Product daarna kunnen kopen.
Snelle reactie per mail op vragen en als extraatje een 501 patch.
Super

Goede website
Snelle reactie op mail
Doen het extra stapje voor de klant.

Koen van Ams

Ben naar de winkel gereden, en heb uitgebreide één op één advies gekregen. Ze proberen je niet alles te verkopen, maar precies dat wat je wensen nakomt. Ben daar weg gegaan met een G&G GC16... Ben naar de winkel gereden, en heb uitgebreide één op één advies gekregen. Ze proberen je niet alles te verkopen, maar precies dat wat je wensen nakomt. Ben daar weg gegaan met een G&G GC16 Predator, upgraded en battle ready. Deze boys hebben passie en zijn service gericht.

Service en een hele grote collectie

Misschien een wat uitgebreider tactical Gear collectie.

Wiljan

Duidelijke Website,snelle verzending