Frans

Ontzettend blij met onze unieke woonbetonvloer. Goed advies gehad over de kleur helemaal naar onze verwachting, mooie kwaliteit.

S. Habermehl

Enorm fijne ervaring door een enthousiast team! Vanaf het begin tot het afgeleverde eindresultaat een fijne communicatie gehad.

v Ginkel

Hele mooie gevlinderde woonbetonvloer onder de overkapping!

Marijn Boom

Zeer tevreden, gedreven mensen

Koen Gubbels

Zeer teleurstellend. Geen enkele nazorg na het beton storten. Alle verantwoordelijkheid wordt bij onderaannemers gelegd. Door achteloosheid en een totaal gebrek aan regie is mijn 'gevlinderde'... Zeer teleurstellend. Geen enkele nazorg na het beton storten. Alle verantwoordelijkheid wordt bij onderaannemers gelegd. Door achteloosheid en een totaal gebrek aan regie is mijn 'gevlinderde' woonbeton verknold. Talloze rare vlekken en strepen, stukjes hout in de vloer, betonijzer dat door het beton heen steekt, etc. Tja, en zie dat maar eens ongedaan te maken. Beton is beton. Bij de afhandeling van mijn klacht werd geen millimeter meebewogen. Kortom: Bullshit Woonbeton.

Nio-Lifestyle

Slechte Communicatie. Werkvoorbereiding slecht uitgevoerd door onervaren personeel. Zeer slordig

M. Klaassen

Top bedrijf, komt na wat ze zeggen! Ze hebben voor ons de buiten terrassen rondom het zwembad gemaakt op kleur. Resultaat is super mooi geworden. Erg tevreden.

Gerjan

Zeer tevreden, hebben inmiddels aantal heel
Mooie gevlinderde woonhuis vloeren voor ons gemaakt. Goede motivatie van de medewerkers om er echt iets moois van te maken.
Prima communicatie...
Zeer tevreden, hebben inmiddels aantal heel
Prima communicatie met Jan & Silvan. Komen alle afspraken netje na.

Hardeman Vloerbewerking

Fijne communicatie. Betrouwbare partner om mee samen te werken. Ze weten waar ze over praten. Mooie showroom met diverse voorbeelden van kleuren.