Elbert

Top. Strakke planning en vloer ligt er strak bij.

Stefan van G

Heel fijn

Anthony Raben

Kort maar krachtig; Snelle en duidelijke offerte, super communicatie vanuit zowel het kantoor als de jongens in het veld en 2 topgozers die kwamen storten! Allom tevreden.

Froukje & David

Erg blij met mijn nieuwe vloer inclusief vloerverwarming

Gerbert van de Vlekkert

Als particulier bij toeval bij Bull Betonwerken terecht gekomen. Zelf geen bouwkundige ervaring met (schuim)beton. Bij Bull Betonwerken Aangegeven wat ik wilde maken en welke oppervlakte. Ik ben... Als particulier bij toeval bij Bull Betonwerken terecht gekomen. Zelf geen bouwkundige ervaring met (schuim)beton. Bij Bull Betonwerken Aangegeven wat ik wilde maken en welke oppervlakte. Ik ben door Stefan keurig van informatie voorzien en kreeg een keurige offerte. Daarna zijn alle afspraken met Stefan netjes in overleg en prompt nagekomen. Aankomst tijden van de verschillende mensen werden op de afgesproken dag keurig een uurtje vooraf gemeld. Het eindresultaat is voor mij boven verwachting. De vloer moet nog wel even een poosje drogen voor wij verder kunnen, maar hopelijk hebben wij snel warme voeten!

Frans

Fijn bedrijf. Goed resultaat nemen ook de tijd voor je.

Jaimy

Zeer tevreden over de werkzaamheden die uitgevoerd zijn. Het gaat hierbij om schuimbeton aanbrengen, vloerverwarming en een cementdekvloer.

Silvan Habermehl

Enorm goed geholpen door dit team, vanaf de snelle reactie op de offerte-aanvraag tot het afleveren van het eindresultaat. Zou dit bedrijf aan iedereen willen aanbevelen!

Cor de Ruiter

Super!
Heel snel geholpen toen bleek dat onze vloer rot was. Duidelijke afspraken die keurig nagekomen zijn en bovenal is er topwerk geleverd. Super blij mee!!

MPG Solutions

Bull Betonwerken, professionals in de productie en aanleg van schuimbeton.
Gewaardeerde gebruiker van onze grondstoffen.
Succes mannen