E.R. Kooijman

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Je word vakkundig vriendelijk en eerlijk advies gegeven

C. dem Otter

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en betaalbare kwaliteit

Elisabeth Van Wersch

Webshop zoals het hoort top!

Vandaag besteld en morgen in huis. Prijs en kwaliteit 5 sterren

Sanne Koopman

Heerlijke pizza uit deze handige oven! Snelle verzending

Snelle levering. Alles netjes verpakt

Joke Wolf

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige service,na ingesproken bericht op vrijdagavond werd ik zaterdag keurig terug gebeld!!!
Heel attent!!

Top

Goede snelle service, kwaliteit

John Van Bilsem

Mooi product van goede kwaliteit. Eenvoudig op te zetten met 2 personen.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering. Frame behoorlijk zwaar maar zeer degelijk.

Gregory V

Topservice. Uitstekende communicatie. Snel bezorgd.

Beschrijf hier uw ervaring

Net zoals velen waren wij op zoek naar een praktische partytent voor het eendagswerk. Op zoek gegaan naar een betrouwbare leverancier en dankzij de beoordelingen, uitstekende video's en... Net zoals velen waren wij op zoek naar een praktische partytent voor het eendagswerk. Op zoek gegaan naar een betrouwbare leverancier en dankzij de beoordelingen, uitstekende video's en krantenartikels over de eigenaar bij Buitenkado.nl terecht gekomen. Per mail nagevraagd of het artikel met zekerheid op voorraad was, snel reactie gekregen, nog geen 12 uur later stond de Pro easy up partytent al op onze oprit te blinken. De partytent is makkelijk in elkaar te zetten, het frame is van goede kwaliteit en ook de stof is zeer kwalitatief. Kortom, zeer tevreden met onze aankoop! Blijvertje.

Maya Maranus-Vereen

Super goed ??

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijke bestelproces, super snelle levering. Persoonlijke aandacht (we wilde de tent op eer korte termijn) voor de aflevering. We werden gebeld over de details daarvan en mogelijkheden.