Goed,snelle levering

Zie hierboven

JJR Hicks

Goede site. Lastig om de juiste maat schaduwdoek te vinden. Er is geen filter optie voor afmetingen alleen vorm.

Beschrijf hier uw ervaring

De schaduwdoek was snel geleverd. De opmerking dat ik 4 muurhaken nodig had was ook goed opgepakt.

Legerkleding

M.

Goed! Ging iets niet goed met levering door DPD, maar verkoper heeft het snel en goed opgelost.

Liesbeth Wolters-Mintjes

Zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede en snelle service. Goede prijs!

Van der Vlerk

Goed en duidelijke informatie

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke informatie op de site zodat je goede keuzes kan maken. Goede kwaliteit product (easy up partytent) en snelle levering.

den dekker lastech

Ok

prima

Jack

Mooie website

Beschrijf hier uw ervaring

retour service is ronduit beroerd, ze komen je op geen enkele manier tegemoed wat betreft de retourkosten.

Reactie Buitenkado.nl:

Beste Jack,
Wij vinden het ook heel vervelend dat de trampoline die je cadeau hebt gekregen te groot is. Helaas is het versturen van dit soort grote pakketten zowel voor ons als voor jou niet goedkoop. Als je iets retour stuurt, krijg je de oorspronkelijke verzendkosten van ons terug, ondanks dat we deze kosten natuurlijk wel al gemaakt hebben. De kosten voor het retour sturen zijn voor je eigen rekening. Op deze manier delen we het verlies in het geval van een retourzending. Overigens is het ook altijd mogelijk om de pakketten zelf terug te brengen naar ons magazijn. Dan spaar je de retourkosten uit.
Vriendelijke groet, Buitenkado

Gerard Van Gorp

Heel goed
Super geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Er was een onderdeel kapot bij de levering
Gebeld volgende dag een nieuw onderdeel binnen
Mooie tent
Volgende week gaan we hem gebruiken op een automeeting

's. De Zwaan

Je kan hier leuke spullen kopen

Beschrijf hier uw ervaring

Het is een mooie zonnedoek en goede kwaliteit wat ik heb besteld.
En super snelle levering..... Besteld en dag erna al in huis.... Ben zeer tevreden 👍