Andre

Mooie easy-up tent voor betaalbare prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Gekozen uiteindelijk voor de stalen variant van de easy-up tent van 3x4,5 meter. Product is mooi en solide uitgevoerd. Ook de handige opberg tas is reuze handig.

Mirelle

Prima webwinkel

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke uitleg met een filmpje en snelle levering

Tanya Hughes

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb twee party tenten besteld. Zij waren op tijd geleverd. De dosjes geeft aan de verkeerde kleur van doekje maar de juiste kleur was ingepakt dus nix aan de hand. Een van de twee tenten was... Ik heb twee party tenten besteld. Zij waren op tijd geleverd. De dosjes geeft aan de verkeerde kleur van doekje maar de juiste kleur was ingepakt dus nix aan de hand. Een van de twee tenten was een beetje beschadigd op een van de poten zodat het biijna niet verlengd kunnen worden. De poot heeft een knik in. Ik zeg bijna niet maar het doet het gewoon laastig. Ik heb tot nu geen klacht over het gemaakt want ik ben tevreden genoeg. De prijs was goed, de service was goed. Bestelling was makkelijk en de tenten zijn makkelijk en zie er uit prachtig.

Keurig

Beschrijf hier uw ervaring

Nette en snelle levering. Producten voldoen prima aan de verwachting.

Roald Diender

Goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Nette prijzen en goede levertijden. Tevens wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

rocco bes

Super

Beschrijf hier uw ervaring

bbq gekocht snel geleverd super service

m. anker

Een geweldig praktisch product

Beschrijf hier uw ervaring

uiteindelijk toch na wat internet onderzoek gekozen voor deze eenvoudig op te zetten tent. Vooral de uitleg en demonstratie op youtube gaven de doorslag. Een prima tent, waterdicht en met de 4... uiteindelijk toch na wat internet onderzoek gekozen voor deze eenvoudig op te zetten tent. Vooral de uitleg en demonstratie op youtube gaven de doorslag. Een prima tent, waterdicht en met de 4 zeilen kan je elke combi maken om de tent aan te passen.

Dirk van Haarlem

Prima service, prachtige tent

Beschrijf hier uw ervaring

Het duurde even voor we de tent kregen. Het contact met de organisatie was prettig en gaf vertrouwen.

Sjaak Lenaers

Goed bedrijf

word goed op de hoogte gehouden transport
goed materiaal
word goed op de hoogte gehouden transport
goed materiaal
enigste we kwamen te laat er achter dat de uitvoering anders was dat we dachten, maar geen probleem we konden het zonder problemen terug sturen.